Víkend v Prahe

6:05

Ahojte

ako ste si mohli všimnúť na mojom instagrame tak tento víkend som bola v Prahe. Ak ma sledujete už nejaké tie roky tak viete, že v Prahe som už bola viackrát a stále sa tam vraciam rada.
V Prahe som bola s mojimi rodičmi. Navštívili sme Pražský hrad, Karlov most a Václavske námestie.
Na Pražskom hrade je nádherné okrem toho výhľadu čo tam nájdete ak vyjdete hore tak je tam fakt nádherné. Smerom nahrad sme si dali trdelník s ovocím na vrchu sme mali šľahačku poliatu nutelou ( bolo to fakt dobre). V roku 2014 som tiež bola na Pražskom hrade, ale veľmi som si to tam nepamätala len nejaké tie úlomky (hihi). Na Karlom moste a na Václavskom námestí som bola tiež v roku 2014 a tento rok som to tam navštívila naspäť (hihi). Je tam proste nádherné.
Na Pražský hrad sme išli metrom inak na ostatné tie miesta sme išli peši.


Tu si môžete vychutnať výhľad z Pražského hradu.



Ako sme išli na Karlov most tak sme zašli pozrieť k rieke vltave, kde boli labude a holuby, ktoré ste mohli nakŕmiť.


No a ako som spomínala, že smerom na hrad sme si dali trdelník s ovocím na vrchu so šľahačkou poliata nutelov tak tu máte tu fotku. Rozhodla som sa, že túto fotku Vám dam nakoniec.


Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam že sa Vám páčil a že Vás aj zaujal. Budem rada ak mi do komentára napíšete, ako ste vikend strávili vy a nezabudnite sledovať môj blog. 
                                 Majte sa krásne. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Já se po Praze procházím moc ráda:). Hlavně po Karlově mostě...:D. Krásný článek!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 no tak to verím lebo je to niečo fakt pekne 😊

      Odstrániť
  2. Určite si si to poriadne užila :) Praha je nádherná, bola som tam aj ja pred nedávnom

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 áno ja vždy keď idem do Prahy tak si to tam viem užiť. 😊

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram