Blogger Meet 2019

11:15


Ahojte,

keďže som včera bola po prvýkrát na akcii s blogerkami, tak som sa rozhodla, že napíšem o tom kratší článok. Dúfam, že sa Vám tento príspevok bude páčiť a že takýchto akcii bude viac, pretože som sa niečo nové naučila, spoznala veľa nových blogeriek a hlavne som sa tam cítila veľmi príjemne.
Na mojom instagrame ste si tiež mohli všimnúť, že som bola na akcii s blogermi. Taktiež tam ešte pridám nejaké fotky, ktoré na blogu zrejme neuvidíte, takže ma nezabudnite sledovať.

V tomto príspevku sa dočítate - kde sa to konalo, čo to bolo čo mi táto akcia dala. Takže ja si myslím, že sa môžme pustiť do toho (hihi).

Kde sa to konalo:

konalo sa to v Košiciach v jednej kaviarni/reštaurácii (Halmi Place), ktorú po pravde som ani nevedela nájsť, takže ma musela navigovať jedna veľmi príjemná blogerka Timka, ktorej blog máte TU. Bolo to vo veľmi pekných priestoroch, kde sme, taktiež mali dobrú atmosféru.
Pokiaľ by ste chceli tu kaviareň navštíviť, tak nájdete ju na ulici Hlavná 21, Košice 040 01.

Čo to bolo:

niektoré blogerky, ktoré to organizovali, tak si pre nás pripravili prezentácie, kde nám hovorili čo by sme nemali robiť. Čiže nazvané ako prednáška. Hovorili nám ako by sme mali správne robiť fotografie na blog alebo či už na instagram, kedy je najlepšie svetlo, cez čo môžme upravovať fotky, ako ich upravovať a aký je dobrý fotoaparát na fotky. Taktiež nám hovorili aplikácie, ktoré nám pomôžu pri našich povinnostiach nezabudnúť na dôležite veci a v ktorých si dokážeme naplánovať celý deň. Tiež nám povedali, ako dosiahnuť čo najlepší výsledok a ako vlastne napísať seo článok.
Taktiež sme tam mali, produkty od rôznych značiek, ktoré sme si potom našli v balíčku a na pohostenie malý koláčik, ktorý bol naozaj chutný.
Všetky tieto rady boli úplne TOP, takže sa už teším, keď ich vyskúšam. 









Čo mi táto akcia dala: 

dala mi to, že od tejto akcie som si určila svoje priority, spoznala som veľa nových blogeriek, dobrú náladu a hlavne dala mi rady, ktoré si myslím, že potrebujem. Taktiež som sa konečne stretla s blogerkami, ktoré sú mi inšpiráciou.





Chcem veľmi pekne poďakovať za pozvanie a balíček, ktorý som dostala. Dúfam, že sa vidíme čoskoro a že Vás tento príspevok zaujal. 
Majte sa krásne :) 


You Might Also Like

12 komentárov

  1. To musel být příjemný event. Jak napsat seo článek bych si taky ráda poslechla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee, takhle užitečně a suprově strávený den bych brala. :) Rozhodně tam bylo asi co se naučit, no balíček vypadá taktéž fakt roztomile. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo tam veľmi príjemne a hlavne veľmi dobrá atmosféra 🙂 Už sa teším keď tie produkty vyskúšam 🙂

      Odstrániť
  3. Bolo to skvelé. Som rada že som ťa spoznala aj osobne :) Vidíme sa pri ďalšom stretnutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som veľmi rada 🙂 Už sa teraz teším ❤️

      Odstrániť
  4. Já byla na podobné akci jednou s Nyxem a byla to paráda :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takéto blogerské stretnutia mám veľmi rada... spoznala som tak veľa milých ľudí ♥ Krásny deň prajem a ďakujem za návštevu, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som zatiaľ bola len na jednom a som veľmi rada, že som sa mohla spoznať s novými blogerkami.

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram