Jeseň (Autumn)

10:08

Jeseň 

Aké Vám napadne prvé slovo či myšlienka ak počujete slovo jeseň? Mne určite listy, nude farby, čaj, deka, horúca čokoláda, seriál a podobne. Posledný rok som si až moc obľúbila toto ročné obdobie, pretože v tomto období veľmi rada vytváram rôzne jesenné líčenia, outfity kde kombinujem jesenné farby, milujem tie jesenné fotky a taktiež ta prechádzka v prírode je dobrým liekom na odreagovanie (tiež to tak mávate?).
Niekedy som jeseň nemala rada, pretože počasie je niekedy neisté, slnko zubaté a tie teplé dni sa zmenili na chladnejšie. Pomaly ľudia vyťahujú čižmy, kabáty či šály. V podnikoch viac rozvoniava horúca čokoláda a okrem zákazníkov je aj obsluha naladená do jesennej nálady. 


Jesenné tradície 

Medzi naše tradície, ktoré robíme každý rok patria "Dušičky", chodenie po cintorínoch a pálenie sviečok na zosnulých. Niektorí ľudia zvyknú vyrezávať tekvice, robiť "Helloweenske party", u mladých ľudí sa stálo tradíciou ozdobovanie svojich domov či izieb. Tí, ktorí majú vinohrady, tak majú cez jeseň tradíciu nazývanou "Vinohradie".
Určite si väčšina z nás, ktorá ma Instagram všimla, že Influenceri počas jeseni vytvárajú rôzne "Helloweenske líčenia" či "Helloweenske kostýmy"
U mňa sa ešte stálo tradíciou fotenie v prírode, kde ta príroda vyzerá ako z rozprávky. 


Jesenné outfity

Tak ako som spomínala vyššie, že niektorí ľudia počas jesene vyťahujú čižmy, kabáty, čiapky a podobne, tak pokiaľ je vonku chladnejšie, tak čižmy a kabát nesmie chýbať ani v mojom outfite. Na jesenných outfitoch sa mi najviac páči to, že sa dajú kombinovať jesenné (nude) farby, tenisky s kabátom alebo aj sukňa s teplým svetrom a klobúkom. Určite mi dáte za pravdu, že pri jesenných outfitoch sa dá toho veľa pokombinovať a povymýšľať.  
Ja som si túto jeseň veľmi rýchlo obľúbila dva outfity, ktorý jeden z nich je viac do hnedá a na chladnejšie počasie. 









KabátBonprix
Kožené nohavice - NewYorker
Tričko - NewYorker
KabelkaBonprix







You Might Also Like

14 komentárov

  1. Ahojky :)
    Taky mám ráda podzim. Ale takový ten hezký, začáteční :D
    Presne jak rikas, tepla deka, caj, krasne barvy listu atd.
    Kdyz je podzim destivej, tak ho rada nemam :D
    Dusicky taky dodrzujem, Helloween ale ne. Jinak ja miluju dekorace, na vsechny možný obdobi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, áno to sme dve, ktoré Helloween nedodržujú :)

      Odstrániť
  2. Podzim též miluji ❤ Ty barvy, chai latte, procházky večer, tolik inspirace pro psaní. 🍂🍁 A nejlepší halloweenský večer je stejně s mou tradicí - Harry Potter maratonem a horkou čokoládou! 💛 Mimochodem moc pěkný outfit 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podzim moc ráda nemám.... ale teď poslední dny byly moc hezké. :) Asi záleží na počasí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda, ale to poznám a naozaj to záleží od počasia :)

      Odstrániť
  4. Jeseň mám čoraz radšej, hlavne tie farby, chai latté, sviečky a teplú deku! Ten outfit máš skvelý :)

    ⋒ POETIKO - POmalá ETIcká KOzmetika — bars atelier - ⋒ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne outfity. Ja som si za posledné roky obľúbila jeseň, hlavne možnosť vrstvenia oblečenia a nosím viac zemitých farieb, ako v lete.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám jeseň veľmi rada, ale hlavne keď svieti ešte slniečko a všetko je tak farebné :)
    btw. krásne fotky Jull ! :) Článok sa mi veľmi páčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, tie farebne mestá sú najkrajšie 😊

      Odstrániť
  7. Já mám ráda podzim, když je pěkný, teplý, barevný... pak už ne. :D :D

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram