Nová rada Rose Touch od značky Nivea

22:00


 Ahojte, 

určite ste už niektorí zastihli, že Nivea má novú radu a tou je ružova rada Rose Touch. Je vytvorená z ruží a produkty Vašej pokožke dodávajú vitamíny, hydratujú ju a taktiež ju aj upokojujú. Z tejto rady nájdete produkty na telo (sprchový gél, telové mlieko a antiperspirant) a tvár (micelárna vodu, peeling, hydratačný denný gél-krém a čistiace obrúsky). Ja konkrétne z tejto rady mám micelárnu vodu, telové mlieko, hydratačný denný gél-krém a antiperspirant. 
Pri každom jednom produkte, ktorý mám by som určite spomenula vôňu, ktorá vaše telo krásne rozvonia, nie je ostrá, ale akurát Vám v týchto dňoch vyčarí úsmev na tvári a každý produkt je určený pre všetky typy pleti. 

Po použití týchto produktov sa budete cítiť ako keby ste na sebe mali ´´druhú kožu´´. Prečo? to sa dočítate nižšie. 

Micelárna voda Rose Touch

Voda z ruží, ktorá vašu pleť pri aplikácii jemne, bez začervenanie zbaví make upu a nečistôt. Pleť bude čistá, hydratovaná, voňavá a bez mastného filmu. Obsahuje ružovú vodu, ktorá má na starosti to, že vaša pleť bude hydratovaná. Taktiež po aplikácii budete mať pocit osvieženia a stačí použiť malé množstvo. Tvár vás nebude štípať a stačí s ňou zaobchádzať jemným pohybom (netreba drieť). Keďže večerne odlíšenie je veľmi dôležite, tak Vám ju určite odporúčam. 
Čo ma teší, je to že Nivea začala vyrábať obaly z plastu, ktoré sa dajú recyklovať a táto fľaša obsahuje 95% plast, ktorý je recyklovateľný. Svojím obalom sa  určite v regály nestratí a očarí Vás hneď na prvý pohľad.
Micelárna voda je aj krásne sfarbená do ružová čo si musí všimnúť každý. Kúpite ju v každej drogérii a DM drogérii, kde stojí 5,95€. 


Telové mlieko Rose Touch

Áno milujem telové mlieka, ktoré ma Nivea, pretože tie nikdy nesklamú. Najlepší spôsob a čas kedy naniesť toto telové mlieko je po sprche, kedy je vaša pokožka suchá a bez života. Po aplikácii svoju pokožku rozvoniate, oživíte a samozrejme nemôžem zabudnúť na to, že takým to spôsobom svoju pokožku rozmaznávate. 
Telové mlieko sa po aplikácii do pokožky rýchlo vstrebáva, nezanecháva biele stopy ani mastný film. Jediné čo za sebou zanechá je krásna vôňa, ktorú na pokožke cítiť celý deň. Stačí použiť malé množstvo, pretože pri veľkom množstve trvá pár sekúnd aby sa celý vstrebal do pokožky. 
Hebká a príjemná na dotyk, takáto je pokožka po tomto mlieku. 
Keby ste si ho chceli zaobstarať, tak ho zakúpite v každej drogérii a DM drogérii, kde stojí 5,35€. Balenie je 400ml čo je pre mňa pomerne dosť veľké, ale aspoň mám o svoju pokožku postarané na dlhší čas. 



Hydratačný denný gél-krém Rose Touch

Pre mňa je krém na tvár veľmi dôležitý. Každé ráno a večer musím použiť krém, pretože po opláchnutí vodou mám pleť veľmi napnutú, suchú a bez života. Tento krém sa do pokožky rýchlo vstrebáva a veľmi ľahko rozotiera, nezanecháva mastný film. Aj pri tomto kréme stačí použiť malé množstvo a vaša pokožka bude hebká, čistá, hydratovaná a voňavá. Má trošku hustejšiu textúru, ale mne to osobne nevadí, pretože sa s ním pracuje skvelé. 
Samozrejme aj pri tomto produkte má zaujal obal, ktorý sa nedá prehľadnúť. Ja milovníčka kvetov a hlavne ruži má veľmi potešil tento balíček. 
Vy si tento hydratačný denný krém môžete zakúpiť v každej drogérii, DM drogérii, kde stojí 6,45€ a taktiež aj v lekárni Dr.Max, kde si ho môžete zakúpiť za 6,99€. 



Antiperspirant Rose Touch

 Doposiaľ najkrajší antiperspirant, ktorý ma úplne prirodzenú vôňu, ktorá je jemná a vôbec nie je silná. Ráno ho použijete a poobede ho ešte stále cítite. Vy sa počas dňa vďaka tomuto antiperspirantu budete cítiť čistá, voňavá a svieža. Pri veľkom množstve strieknutia sa dlhšie vstrebáva, ale čo ma teší je to, že na oblečení nezanecháva škvrny/stopy. Pokožku Vám nepodráždi, ale skôr ju po holení upokojí. Po aplikácie je podpazušie na dotyk hebké. Čím ma prekvapil je to, že je úplne ľahký, takže si ho môžete vziať so sebou kamkoľvek a kedykoľvek. 
Vy si ho môžete zakúpiť v každej drogérii a DM drigérii, kde ho vďaka jeho krásnemu obalu všimnete hneď. 





Poznáte túto radu? 

Ktorý produkt Vás zaujal najviac? 






*spolupráca 


















You Might Also Like

2 komentárov

  1. Musím říct, že vzhledem k mému exemu používám spíš přírodní kosmetiku (LR nebo Yves Rocher) ale tahle řada nivei mě opravdu zaujala
    Diky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram