Štrbské pleso

4:00

Ahojte,

tak ako som Vám sľúbila v minulom príspevku, že v ďalšom článku sa dozviete s ktorým miestom sme si spojili výlet ,, Chodník korunami stromov " tak tu ho máte. Nebudem tu písať, že aká bola cesta, čo som mala na sebe oblečené, s kým som bola a podobne, pretože to všetko sa dočítate v minulom príspevku, ktorý nájdete TU. A keďže v tomto príspevku sa dozviete už len aké miesto sme navštívili, ako sa mi tam páčilo, tak tento príspevok nebude veľmi dlhý.  

Keďže tento menší výlet bol rýchlo plánovaný, tak som si myslela, že sa pôjdeme pozrieť len na chodník a to je všetko. Ale... Nakoniec to pri chodníku neostalo a išli sme sa ešte pozrieť na Štrbské pleso. Keďže ja som tam bola prvýkrát, tak ako na chodníku, tak som bola rada, že som naspäť videla niečo nové. Rodičia boli prekvapený, že som ešte nebola na Štrbskom plese, ale už teraz, keby sa ma to niekto pýtal  či som tam bola, tak môžem povedať, že som tam bola a je tam naozaj krásne. Ten pocit v prírode je opísateľný. Skvelá atmosféra, ticho, kľud. Cítila som sa tam fakt dobre a myslím si, že ak sa tam pôjde človek prejsť, tak príde aj na iné pozitívnejšie myšlienky.
Nečakala som, že Štrbské pleso je také veľké, čakala som, že to je trochu menšie. Neviem či sa to dá prejsť celé dookola, pretože my sme to celé neprechádzali. 

Na Štrbskom plese bolo trochu iné počasie ako na chodníku, ale ani to nás neodradilo (hihi). Potom neskôr mi už tam bolo trochu chladno, ale vydržala som v krátkom oblečení až domov.
Po tomto celom krátkom výlete som prišla domov úplne unavená, bez energie a jedine načo som sa tešila bola posteľ (hihi). Nezdá sa to, ale takýto výlet Vás dobré unaví, ale samozrejme za tie zážitky a spomienky to stojí.






Boli ste už niekto na Štrbskom plese? 

Dá sa to prejsť celé dookola? 

You Might Also Like

20 komentárov

  1. Byla jsem tam už několikrát a je tam opravdu nádherně. Nevím, jestli se to dá celé obejít, nikdy jsme tak nešli, ale byla by to krásná procházka. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Štrbskom plese som ešte nikdy nebola ale dúfam, že sa mi tam raz podarí pozrieť. Muselo to tam byť naozaj veľmi krásne, tá príroda. ♥

    Maj krásny deň! ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je tam fakt krásne ako som už spominala v článku. Určite ak budeš neďaleko, tak zajdi 😊

      Odstrániť
  3. To je nádhera! :) Na Štrbském plese jsem byla jako malinká s rodiči. Teď většinou mířím do Krkonoš, Jizerek, nebo na Šumavu, to je moje srdcovka. <3

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zas tam som nebola ja 🙂 verím, že tam je krásne 🙂

      Odstrániť
  4. Nebyla jsem, ale musíme tam zavítat, je to nádhera 😍
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O místě jsem neslyšela a vypadá opravdu nádherně. ♥

    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Áno, celé Štrbské sa dá dookola prejsť, je tam všade chodníček :) Pre lepšiu a trošku dlhšiu túru odporúčam ísť po hlavnej ceste popri Štrbskom, odbočiť doprava za mostom a ísť už len hore, na Popradské Pleso. Je omnoho krajšie, túra trvá nejakú hodinku a dolu sa dá ísť po asfaltovej ceste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super. Keď sa tam vrátim, tak to skúsim prejsť celé ☺

      Odstrániť
  7. Pekný výlet. :) Myslím, že na Štrbskom som nikdy nebola.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ budeš máš cestu v blízkosti Štrbského, určite zajdi 😊

      Odstrániť
  8. Na Štrbskom plese som bola ako veľmi malá a musím povedať, že už si z toho veľa nepamätám, ale máme v pláne ísť budúce dni do Tatier, tak sa tam hádam opäť znovu pozriem.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram