Lush Fresh Handmade Cosmetics

8:03

Ahojte,

po dllhej dobe tu máme opäť príspevok o produktoch od značky Lush. Tí, ktorý ma sledujú už dlhšie, tak vedia, že s touto značkou spolupracujem a, že je to značky, ktorá je ručne vyrábaná. Všetky produkty, ktoré nájdete na ich stránke sú čisté a netestovane, čo je naozaj super. Ja osobne prírodnú kozmetiku milujem a preto som si od nich väčšina produktov obľúbila.
Stále na ich e-shope pribúdajú nové a nové produkty, takže výber majú veľký.
Na ich stránke nájdete - vlasovú kozmetiku, telovú kozmetiku, produkty na tvár, do kúpelní či sprchy a taktiež aj parfémy. 
Všetky produkty zasielajú aj do Slovenskej republiky, takže objednať si môže každý.

Tak ako naposledy som si mohla vybrať nejaké tri produkty, tak aj tentokrát som si vyberala sama.
Produkty, ktoré som si vybrala - Očnú linku v modrom odtieni
                                                                     - Maskara
                                                                     - Sprchový olej (Coco Loco)


1. Očná linka v modrom odtieni

určite už niektorí viete, že ja som milovníčka očných linok, tak túto linku, keď som uvidela hneď som si povedala, že ju chcem vyskúšať.
Keďže tento produkt patrí k dekoratívnej kozmetike, tak som chcela vyskúšať či aj tento produkt je taký dobrý ako rozjasňovač, ktorý tiež mám od nich (o ňom sa viac dočítate TU).
Očnú linku si môžete vybrať z viacerých odtieňov (zlatá, zelená, čierna, svetlo modrá, fialová..). 
Linku, ktorú mám ja sa konkrétne volá Cowrie.  Je to tekutá očná linka, ktorá sa nanáša štetcom. Keďže s takýmto typom očnej linky nemám skúsenosti, pretože stále mám linky vo forme fixiek, tak som mala menšie obavy ako si ju namaľujem. Dopadlo to nad moje očakávanie (hihi).
Linka sa nanáša dobre, ale musíte po nej viackrát prejsť aby ju bolo lepšie vidieť. Na svetle má krásny odrážajúci lesk a hlavná vec je, že sa neotláča. U mňa to je najdôležitejšia vec, pretože linkam, ktoré sa otláčajú sa radšej vyhýbam.
Očná linka je vegánska s upokojujúcou bázou z bio jojobového oleja a fair trade bio gélom z aloe vera.
Cena tejto linky je: 495,00kč/18,65€


2. Sprchový olej (Coco Loco)

super vec, o ktorej som ani nevedela. Neviem prečo, ale myslela som si, že je to sprchový gél a nie olej. Som veľmi rada, že som si to vybrala, pretože som vyskúšala úplne niečo nové.
Pri sprchovaní som prišla na to, že to obsahuje aj menšie kúsky, ktoré sa dajú na pokožku hneď pri prvom ťahu. Ja osobne  po pokožke prechádzam viackrát.
Vôňa je úplne krásna a neodolateľná. Hneď pri otvorení vám ta vôňa vbije do nosa. Som bola až prekvapená, že je taká silná. Na pokožke drží ešte niekoľko hodín po použití. Pokožka je jemná, voňavá a ľahšia. Po sprche cítite menší pocit mastnoty, ktorý netrvá vôbec dlho.
Okrem vôni sa mi páči aj jeho tvár, ktorý mi pripomína slzu.
Sprchový olej obsahuje - hydratačný kokosový olejom a kokosovú múku.
Cena tohto sprchového oleja je: 175,00kč/6,59€


3. Maskara

o tejto maskare som už raz písala článok, takže dnes Vám o nej napíšem len v skratke. Článok nájdete TU.
Môj názor sa na ňu nezmenil, som s ňou aj tentokrát spokojná. Tak ako aj v tamtom článku, tak aj v tomto spomeniem, že sa môže stať, že sa Vám otlačí.
Jej úlohou je predlžiť a posilniť mihalnice čo môžem aj potvrdiť, pretože je to pravda a mihalnice Vám krásne predĺži (nehovorím, že Vám ich predĺži o niekoľko centimetrov, ale rozdiel je vidieť), tiež obsahuje vitamín A,B a C.
Cena je: 495,00kč/18,75€


Link na dane produkty:
Očná linka
Sprchový olej
Maskara

Zaujal Vás nejaký produkt?
Máte nejakej skúsenosti s touto značkou? 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Moc pěkné věci sis vybrala. Já už chci značku LUSH dlouho vyzkoušet a pořád ne a ne se k tomu dostat :-D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hneď ako budeš mať možnosť, tak ju vyskúšaj 😊

      Odstrániť
  2. Jéj, ani som nevedela, že Lush má aj špirály. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno a určite ti ju odporúčam je fakt skvelá 😊

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram