Outfity v ktorých sa cítiť pohodlne

6:02

 Ahojte

už sme tu dlho nemali príspevok, ktorý sa týka outfitov. Keďže je teraz všelijaké počasie, tak málo čo si viem vybrať čo vezmem na seba. Väčšinou by som nosila oblečenie, ktoré sa do daného počasie nehodí a preto stále stojím minimálne pol hodinu pred skriňou. Ale zas opačne, keď je vonku krásne, tak to hneď viem čo si vyberiem.
Poslednú dobu som si obľúbila pletené rolákové šaty, ktoré sú veľmi pohodlné a prispôsobia sa postave. Keďže sú pletené, tak som čakala, že budú trochu ,,hrýzť,, no opak je pravdou. Ani necítite, že ich máte na sebe a, že sú z vlny. Dĺžka je tiež super, keďže je mierne nad kolenami. Úplne najviac čo sa mi na nich páči je golier okolo krku a farba, ktorá je neutrálna. Tieto šaty sa hodina na večernú party, do mesta a či na nejakú oslavu. Viem si ich predstaviť v elegantnej aj športovej verzii. 
Ja som si k nim obliekla ešte koženú bundu, vysoké, semišové, čierne čižmy a ako posledné som k tomu doladila malú červenú kabelku.  

Oblečenie: Pletené šaty - Bonprix
                  Kožená bunda - Bershka
                  Čižmy - Imoda





Druhý outfit, ktorý sa mi veľmi páči je jednoduchý no zas až do veľmi teplého počasia. Outfit obsahuje čierne rifle, biele body, ružovú kožušinku a kotnikove čižmy. Outfit môžete zobrať von, alebo len tak do mesta. Určite si ho viem predstaviť aj s čižmami bez opätku (čo si myslím, že by to bolo pohodlnejšie) alebo s nejakou kabelkou. 
Vyššie som napísala, že outfit sa hodí do teplého počasie, pretože ta kožušinka nie je moc teplá, ale zas veľmi príjemná a hebká. Je krátkeho strihu, takže kríže Vám moc nezakryje, ale mne to osobne nevadí. Kožušinka ma aj možnosť zapnutia, takže pokiaľ by Vám bolo trochu chladno kľudne sa môžete zapnúť. 
Ja ju mám v ružovej farbe, ale môžete si ju objednať aj v čiernej. Kombinovala by som ju len buď s čiernou a bielou farbou, alebo kombinácia čiernej a bielej ako mám na fotke. Samozrejme niekto by ju skombinoval aj s inými farbami, veď každému sa páčia iné kombinácie. 

Oblečenie: Čierne rifle - Sinsay
                   Biele body - New Yorker
                   Kožušinka - Bonprix
                   Kotnikove čižmy - CCC







Ktorý kúsok sa Vám viac páči ? 




You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ty jsi tak krásná🤎.. moc hezký článek💋

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc ti to sluší ♥ První outfit je úplně můj šálek kávy, taky miluju pletené šaty, o to víc v kombinaci s koženkou ♥:)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné outfity, moc ti sluší. Ty pletené šaty jsou nádherné. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V obou outfitech ti to moc sluší! :) Více se mi ale líbí ty pletené šaty :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky aj outfity. Mne sa mooc páčia tie šaty.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram