Crazy rumors

5:11

 Ahojte, 

Nedávno mi prišiel balíček do značky Crazy rumors. Tí, ktorí tu značku nepoznajú, tak je to značka, ktorá má ručne vyrábané balzamy na pery. Balzamy sú vegánske, bez umelých prisad s krásnou vôňou a netestované na zvieratách. 
Na výrobu používajú 13 ingrediencií, a to napríklad: Certifikované BIO bambucké maslo, Certifikovaný BIO jojobový olej,Vitamín E, Sojový vosk, Oxid železnatý alebo aj Oxid titaničitý. 

Balzamy mi prišli tri a to vo vanilkovej a pernikovej vôni, a taktiež aj novinka, ktorú teraz majú a to je balzam s vlastným znamením. Všetky krásne voňajú a hlavne ta vanilka a perník je niečo neskutočne. Tie vône sú tak reálne, až ma to prekvapilo. 
V pernikovej vôni cítiť krásne pernikové korenie. Cítiť ako keby to bolo reálne pernikové korenie a nie nejaký balzam. Vo vanilkovej vôni to je to isté. Úplne ako keby to bola reálna vanilka, ktorú kúpite niekde v obchode. Necítiť žiaden rozdiel medzi ozajstnou vanilkou, perníkovým korením a balzamom.

Balzamy sú maličké, ale zas účinne. Keď som ich použila  na popraskané pery, tak pery boli trochu mastné (ako pri každom balzame), ale na druhý deň sa tie prasklinky na perách zmiernili. Myslím si, že keby som si tak často nehrýzla do pier, tak po troch dňoch by som na perách nemala žiadnu prasklinku a taktiež by neboli suché.  
Balzamy zvyknem používať aj pred tým ako si idem nanášať rúž alebo ich zvyknem použiť len tak, aj keď to pery nepotrebujú. Stačí naniesť malé množstvo, takže preháňať to nemusíte. Ja osobne si ich nanášam, len na dolnú peru a spojením pier sa mi odtlačí na hornú. 

Určite Vám v tomto počasí tieto balzamy odporúčam, a môžete si vybrať spomedzi viac ako 20 druhov vôni. Balzamy sa dajú kúpiť aj v darčekových sadách alebo v hromadných baleniach. 
Cena je od 2€ po 4€ za 1ks. 



Poznáte túto značku? 

Zaujali Vás tieto balzamy? 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Tyto balzámky mám moc ráda! Hlavně tolik příchutí k výběru, co mají💗.. Hezký článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ❤️ Tiež som si ich veľmi obľúbila 😊

      Odstrániť
  2. Taky tyhle balzámy používám a jsem s nimi velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím, že som o nich už počula, no ešte neskúšala. Píšem si do wishlistu a pri najbližšom nejakom kozmetickom nákupe vyskušam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som strašne chcela ten perníčkový, ale nevedela som ho nikde zohnať :(
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram