Značka Barry M

8:16

 Ahojte, 

nedávno mi od značky Barry M prišiel balíček, ktorý obsahoval pár produktov, z ktorých sa dá vytvoriť jednoduchý make up na každý deň.
Pokiaľ nepoznáte túto značku, tak je to značka, ktorá je v UK kultovou značkou a na ČR nie je dlho. Rýchlo ju spoznáte podľa toho, že jej produkty sú lesklejšie a trblietavejšie ako produkty od iných značiek. Typické pre túto značku sú tiež výrazné farby. Produkty sú 100% Cruelty - free, vegetariánske a z 97% vegan. 

Produkty ktoré mi poslali: Make up
                                           Primer
                                           Maskara
                                           Kontura a highlighter v tyčinku
                                          Paletka očných tieňov 
                                          Lak na nechty

Make up 

Hneď ako prvé ma zaujal obal, ktorý je jednoduchý - priesvitný. Tiež čo sa mi na tomto make upe páči je spôsob dávkovania a to, že veľmi rýchlo splynie s pleťou. Dobre sa mi po pleti roztiera a pleť krásne zmatní, skôr by som ho odporúčala ľuďom, ktorí majú mastnú pleť. Na tvári vydrží niekoľko hodín a nevytvára šupinky ani po dlhšej dobe. Netreba ho použiť veľa, ale zas ani málo. Stačí jedno po prípade dve stlačenia. 
Jedine mínus je to, že mi nesadol odtieň a musím ho kombinovať s druhým make upom. 
Inak som s týmto make upom spokojná a nájdete ho na stránkach Notino, kde stojí 12€ a Barry M, kde stojí 5,99GBP/ 6,76€

Primer

Tak so všetkých primerov, ktoré som doposiaľ vyskúšala som s týmto najviac spokojná. Úplne ľahko a super sa rozotiera a na pleti veľmi rýchlo zaschne. Tiež ako aj pri make upe, tak aj tu sa mi páči obal a dávkovanie. Okrem toho veľmi krásne vonia a určite, tak ako mňa, tak aj vás ta vôňa dostane. Farba je tiež super, keďže ja pre farebné veci mám slabosť (hihi).Tiež ho netreba použiť veľa a úplne stačí použiť jedno stlačenie. Obsahuje hodvábne bezolejové základné laky, ktoré obsahujú vitamín E.
Tento primer by som kľudne odporúčala aj ľuďom, ktorí majú suchú pleť. 
Nájdete ho na stránky Barry M, kde stojí 6,99GBP/ 7,89€ a Elnino, kde stojí 259kč/ 9,96€




Maskara

Prvé pocity, keď som ju prvýkrát použila boli zmiešané, pretože štetčeky mi prišli veľmi malé a nebolo na nich skoro nič. Dosť ťažko mi išla dole, ale zas veľmi pekne mi mihalnice predĺžila a oddelila, čo si myslím, že je super, pretože ja osobne nemám rada ak maskara mihalnice polepí. 
Po čase som si všimla na konci štetčeka menší vrch, ktorý ja používam na úplne malé rozpojenie mihalníc (neviem či to je na to, ale mne to pomáha, keď sa sem tam vyskytnú nejaké polepené mihalnice). 
Prvá vec, ktorá ma na nej zaujala je obal, pretože je zrkadlový a ja som milovník zrkadlových veci.
Po čase som si na ňu zvykla a verím, že zvykli by ste si aj vy. 
Nájdete ju na stránkach Elnino, kde stojí 7,19€ ale teraz na zľavu 5,39€ a Barry M, kde stojí 4,99GBP/ 5,63€. 



Kontura a highlighter v tyčinke

Kontura pri mojom líčení nesmie chýbať a nezaleži na tom či je prášková alebo v tyčinke. Veľmi sa mi páči, keď je tvár správne vykonturovana. Určite na dobrú a peknú vykonturovanú tvár potrebujete dobrú konturu. S touto konturou si viem tvár vykonturovať rýchlo a ľahko. Veľmi dobre sa nanáša a hlavne rozotiera, čo je u mňa veľmi podstatná vec, pretože mala som už takú konturovaciu tyčinku, čo mi išla veľmi ťažko rozotrieť a niekedy to aj tak vyzeralo. 
Táto konturovacia tyčinka je v malom balení, takže miesto si nájde všade. Ďalšia vec, ktorá sa mi páči je ta, že sa dobré drží v ruke a dobre sa s ňou pracuje. 
Tak ako aj kontura, tak aj highlighter je v malom balení a pracuje sa s ním dobre. Tento je v v úplne prirodzenom odtieni, takže na tvári vyzerá super. Je to prvý highlighter, ktorý mám v takom prirodzenom odtieni, pretože väčšinou mám silnejšie odtiene. Kľudne ho môžete použiť aj trochu viac a nemusíte sa báť, že budete mať veľmi rozjasnenu tvár. 
Nájdete ich na stránkach Notino, kde stoja 324kč/ 12,41€ a BarryM, kde stojí 7,99GBP/ 20,22€



Paletka očných tieňov 

Táto ma hneď zaujala obalom a potom tieňmi, ktoré sú vo vnútri. Tiene sú v nude farbe, ktoré sa hodia do tohto počasia a taktiež vykúzlite s nimi make up na každý deň. Z tých svetlejších odtieňov treba použiť trochu viac vrstiev, aby ich na očnom viečku bolo vidno, ale tie tmavšie majú peknú pigmentáciu, ktorú vidno hneď. Tiene vydržia pomerne dlho a ani po čase, keď sa vám očné viečko potí, tak sa nezlejú do jedného tieňa. 
Táto paletka obsahuje 10 odtieňov, ktoré sú medzi sebou kombinovateľné. Tiež obsahuje zrkadlo a zatvára sa na magnet. Na takýto štýl paletky si môžete vybrať ešte z ďalších piatich odtieňov. 
Nájdete ju na stránkach Elnino, kde stojí 259kč/9,92€ a Notino




Lak na nechty                                                                                                       

Keďže ja laky na nechty veľmi nepoužívam, pretože mne celý lak na nechtoch vydrží maximálne jeden deň, tak si ich radšej nenalakujem, ale tento ma celkom zaujal. 
Je to novinka, ktorú ma táto značka a je to lak, pod ktorým by mali nechty dýchať. Po pravde či to je pravda, tak Vám neviem povedať, pretože ja rozdiel nevidím. 
Lak ma veľmi pekný prirodzený odtieň, ale aby ho bolo vidieť na nechtoch, tak musíte použiť viac vrstiev (dve nestačia). Príde mi, že je veľmi vodový, ale štetec ma dobrý. Na nechtoch mi vydržal 4 dni, potom sa už začal  lúpať. 
 Tento lak si môžete vybrať zo šiestich farieb. 
Najviac sa mi páči to, že je pekne priľahlí k nechtom a taktiež má pekný, jednoduchý obal. 
Nájdete ho na stránkach Barry M, kde stojí 3,99GBP/4,49€ a Krasa, kde stojí 169kč/ 6,47€





Viac produktov od tejto značky nájdete na stránkach NotinoElninoKrása a Barry M


Poznáte túto značku? 

Ktorý produkt Vás najviac zaujal?































You Might Also Like

7 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram