3 produkty, ktoré robia moju pleť lepšou

4:58

 Ahojte, 

určite tí, ktorí ma sledujú už dlhšie vedia, že mám problematickú pleť a stále skúšam nejaké nové produkty, ktoré nie vždy pomôžu. 
Teraz posledné týždne som začala používať 3 produkty, ktoré moju pleť rozžiaria a napravia. Sú to produkty, ktoré mám z Benu lekárne a sú to:
1. VICHY Normaderm S.O.S. lokálna starostlivosť o pleť so sklonom k  akné
2. LA ROCHE-POSAY Effaclar mask
3. EUCERIN Dermopure krycí korektor
S týmito produktmi som spokojná a hlavne s VICHY Normaderm S.O.S. lokálnou starostlivosťou o pleť so sklonom k  akné, pretože tento produkt ma milo prekvapil. Prečo? To sa dozviete nižšie. 

VICHY Normaderm S.O.S. lokálna starostlivosť o pleť so sklonom k  akné

nachádza sa to v malom balení, ale pri mojom množstve to úplne stačí, keďže moja pleť trpí akné, ktoré je v nízkom štádiu, takže balenie mi minimálne na 3 mesiace vydrží (konkrétne je to v 20ml balení). 
Nanáša sa to priamo na vyrážky, ktoré sa ešte len začínajú robiť, alebo sú v štádiu, kde sú červené alebo už zapálené. Hneď sa vpije do pokožky, takže neostávajú žiadne biele fľaky, alebo mastná pleť. Nanáša sa to pred spaním, aby to cez noc pôsobilo.
 Prekvapilo ma tým, že tie vyrážky naozaj upokojí, zahojí a nemusíte ich už vôbec tlačiť, alebo stále do nich šúpať. Na čierne bodky to nezaberá, len na vyrážky, ktoré som opísala vyššie. 
Špičku to má užšiu, takže sa nemusíte báť, že na prst si dáte väčšie množstvo ako je treba. 
Na stránke Benu lekáreň tento produkt nájdete v kategórii Pleťové séra a emulzie
Cena tohto produktu je 14,49€




LA ROCHE-POSAY Effaclar mask

keďže túto značku po pravde ani nepoznám a je pre mňa nová, tak ma potešilo, že môžem vyskúšať niečo nové, nejakú novú značku a verte, že som s ňou spokojná, keďže to je jediná maska, ktorú som si veľmi obľúbila, pretože to ako rýchlo zmatne je niečo neskutočné. Ja som veľký milovník masiek, takže som ich už vyskúšala dosť, ale žiadna nezmatla, tak rýchlo ako táto. Okrem toho ako rýchlo zmatne, tak sa s ňou aj dobre pracuje. 
Na tvár si nanášam tenkú vrstvu a dole ju umývam vodou ako pri každej maske, ktorá nie je jednorazová. Po umytí je pleť hebká, spevnená, póry sú tiež uvoľnené a nezanecháva pleť suchú. 
Masku mám v 100ml balení a nájdete ju v kategórii Pleťové masky na tvár
Cena tejto masky je 16,49€



EUCERIN Dermopure krycí korektor

korektor používam väčšinou, keď sa nalíčim a make up všetky nedokonalosti nezakryje alebo ak niekam idem a nestíham sa nalíčiť celá, tak použijem len korektor a hotovo. Úplne na malé nedokonalosti používam korektor od Eucerin, ktorý vydrží 6 hodín, pokiaľ si ho nanesiete 3-krát denne ako odporúčajú, tak o pleť na celý deň mate postarané. 
Korektor je v tuhej konzistencii, takže sa s ním pracuje dobre. Pokiaľ použijete hrubú vrstvu na raz, tak sa ťažšie rozotiera. Ja používam maximálne 3 vrstvy, ktoré si nanášam postupne a rozotieram ich prstami. Pri aplikácii sa treba vyhnúť oblasti okolo očí a pier. 
Je určený na problematickú pleť a taktiež redukuje nedokonalosti. Nájdete ho v kategórii Dekoratívna kozmetika a líčenie.
Cena tohto korektoru je 10,99€























You Might Also Like

4 komentárov

  1. Značku Vichy mám hodně ráda, ale tentokrát mě dost zaujal i ten korektor od Eucerin. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se neobejdu bez Balea SOS gelu proti pupínkům. :D
    A v zimě jsem se neobešla bez bambuckého másla od Purity Vision, bez něho by mi pleť asi úplně uschla.

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram