Starostlivosť o vlasy a riasy (HairBurst)

4:48


 Ahojte, 

určite značku Hairburst každý pozná, ak sa tu nájde niekto, kto ju nepozná, tak je to značka, ktorá sa zaoberá starostlivosťou o vlasy. Na ich stránke nájdete rôzne produkty na posilnenie a rast vlasov (šampón, kondicionér, masku, elixír a tiež aj rôzne vitamíny). Produkty majú krásny obal, ktorému som napokon ani ja neodolala. Táto značka neobsahuje produkty, len pre ženy, ale aj pre mužov, takže každý si nájde to svoje.
Stále som čítala rôzne recenzia na ich produkty, aby som vedela či sa naozaj oplatí investovať a nakoniec som sa rozhodla, že nejaký produkt vyskúšam. 
Prvý produkt, ktorý som vyskúšala bol šampón a kondicionér. Jedno balenie mi ešte stále drží a zmenu som spozorovala zhruba po 2 mesiacoch. 
Neskôr mi od tejto značky pribudli ďalšie dva produkty - Elixír na objem a rast vlasov a sérum na zvýraznenie rias a obočia.  

Elixír na objem a rast vlasov

malá fľaštička, ktorá sa zmesti všade a mám pocit, že z nej vôbec neubúda. Používala som ho po každom umytí vlasov, ale potom končeky vlasov začali byť veľmi suché, tak som ho začala používať, len pred tepelnou úpravou (fénovaním, žehlením). Po tepelnej úprave vlasy boli na dotyk veľmi hebké a lesklé. 
Vôňa je pre mňa silná, budete ju cítiť až kým si opäť neumyjete vlasy. 
Elixír stále aplikujem na rozčesané, polosuché vlasy a od pokožky hlavy (korienkov) až po končeky, upravím si ich stále, tak ako ich nosím aby som neskôr dostala aj menší objem a po celej tejto úprave sú moje vlasy hebké, lesklé, zdravšie a s menším objemom. 
Kľúčové zložky, ktoré obsahuje tento elixír: 
Výťažok z hrušky - zlepšuje hustotu vlasov, predlžuje ich životnosť
Moruša - pomáha vlasy zvlhčiť, detoxikovať, chrániť
Polyméry - objem, plnosť, vyhládzanie
Taktiež tento elixír obsahuje hrachový kličok a výťažok zo žihľavy, ktorý znižuje vypadávanie vlasov. 
Tak ako celá táto značka je sfarbená do kombinácii modrej a ružovej, tak ani tento produkt nemôže byť iný a obal musí mať krásne sfarbený. Čo je ešte super na tomto elixíre je to, že sa drží a aplikuje veľmi jednoducho a po stlačení sa elixír krásne rozprestri do všetkých strán. 
Tento elixír ma 125ml, ale pokiaľ to je pre Vás veľké balenie a idete na dovolenku, alebo niekam, kde ho potrebujete a sa vám už do kabelky alebo kufra nezmestí, tak môžete si ho zakúpiť aj v menšom balení a to v 40ml. Väčšie balenie stojí 27,99€ a nájdete ho TU


Sérum na zvýraznenie rias a obočia

prvé sérum, ktoré mám na riasy a obočie. Po pravde na obočie ho nepoužívam, pretože ho mám dosť husté, ale na riasy si ho aplikujem každý večer na odlíčenú pleť pred spaním. Stačí ak si nanesiete jednu, dve vrstvy, ale dávajte pozor aby ste si ho nenaniesli úplne od korienkov rias (úplne od viečka), pretože môže sa stáť, že budete cítiť menšie štípanie (cítiť ho len pár sekúnd). Po nanesení taktiež cítite, že vaše riasy sú ''ťažšie'' a lesklé, môžete si ho naniesť aj ráno, pokiaľ nemáte na sebe make up a vaše riasy sú čisté. 
Sérum som aplikovala aj na dolné riasy, ale neskôr som už prestala, pretože som videla, že dĺžka dolných rias sa zmenila a tie som moc dlhé nechcela. Zmenu horných rias som si všimla medzi štvrtým a piatym týždňom. 
Odkedy som začala používať tento produkt, tak moje mihalnice sú dlhšie, hustejšie a po nanesení špirály vyzerajú aj zdravšie. 
Kľúčové zložky, ktoré obsahuje sérum:
Výťažok z červenej ďateliny a biomimetický peptid - znižuje vypadávanie vlasov, pomáha pri raste mihalníc
Hyaluronát sodný - schopnosť priťahovať a viazať vodu čo pomáha stabilizovať a zapĺňať riasy a obočie
Kastorový olej - zvlhčuje riasy a obočie pre lesk 
Sérum má 9ml čo sa zdá, že je málo, ale ubúda z neho pomaly a jedno balenie vydrží naozaj dlho. Aplikuje sa jednoducho, keďže ma štetinky a celkový výzor ako špirála. Cena jedného balenia je 37,99€ a nájdete ho TU




Poznáte túto značku? 

Aké produkty od nich používate? 






You Might Also Like

8 komentárov

  1. Značku poznám jen od vidění, ale nic jsem od nich ještě neměla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite odporúčam aspoň to serum na riasy a mihalnice 🙂

      Odstrániť
  2. Značku neznám, já si jedu převážně styl Alverde. :D Teď používám jejich tuhý šampon, vyhovuje mi víc než tekuté.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ti odporúčam aj túto značku, je skvelá 🙂

      Odstrániť
  3. O tejto značke som už samozrejme počula, ale ešte som od nich zatiaľ nič neskúšala :) Ten elixír na vlasy vyzerá dobre, len škoda tých suchých končekov, každopádne mám rada, keď mi niečo vlasy okrem iných benefitov ešte aj poriadne prevonia :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Značku poznám, no vôbec som nevedela, že ponúkajú aj takéto produkty :) Super článok!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno určite si pozri aj ich web, kde nájdeš plno ďalších produktov :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram