Čo mi za posledný čas pribudlo k dekoratívnej kozmetike

2:24



Ahojte,

takýto typ príspevku na mojom blogu ešte nebol a preto som sa rozhodla, že ho vyskúšam napísať a uvidím aké budú ohlasy.
V poslednom čase mi toho k dekoratívnej kozmetike pribudlo trošku viac, pretože jeden nákup v drogérii pre mňa znamená ,,kúpiť všetko čo som ešte nevyskúšala". Najčastejšie nakupujem v DM drogérii, kde bežne nechám peknú sumu. A najviac čo ma teší je, že v DM drogérii pribudla značka Revolution s ktorou som úplne spokojná a nemusím si produkty objednávať cez internet, ale rovno zbehnem do drogérii. Zatiaľ to je u mňa najlepšia značka, ktorá ma najlepšie paletky očných tieňov.

V tomto príspevku nájdete najviac produkty hlavne od značky Revolution a najmenej od značky Catrice a Trend it up (konkrétne jeden).
V tomto príspevku Vám produkty opíšem len v skratke, keďže plánujem na tieto produkty napísať samostatnú recenziu. Taak a pusťme sme na to.

Produkty Revolution



Z tejto značky mi pribudli dve paletky očných tieňov, báza pod make up, púder a paletka rozjasňovačov.
Paletky - Jedna paletka obsahuje tiene sfarbené do zelená (čiže kombinácia zelených, hnedých, oranžových a žltých tieňov) a druha do ružová (čiže kombinácia ružových, hnedých, fialových a bielych tieňov). Pigmentáciu majú fakt skvelú, čiže vykúzlite si s nimi krásny make up.



Báza pod make up - má nádhernú vôňu pripomínajúc vanilku, skvelé sa rozotiera a vo fľaštičke má ružový odraz. Na tvár Vám stačí malé množstvo, pretože pri veľkom množstve budete mať toho na tvári veľa a budete mať mastnú pleť.


Púder - s púdrom som taktiež spokojná, jedine čo mi vadí je, že sa vysúva do strany a nie je pevné zatvorený. Mám ho zatiaľ krátku dobu a už sa mi stálo, že sa mi sám vysunul. Inak je super.


Paletka rozjasňovačov - naozaj super paletka, ktorá ma fakt dobrú pigmentáciu a stačí Vám aplikovať malé množstvo na tvár. Tak ako každý jeden rozjasňovač, tak aj túto paletku rozjasňovačov treba veľmi dobre roztrieť, aby Vám neostala čiara.


Catrice

Tak ako som už spomínala vyššie, tak od tejto značky mi pribudol len jeden produkt a to konkrétne korektor. 
Korektor - podľa mňa ma praktický tvar a aj veľkosť, takže nezaberie Vám veľa miesta v kabelke, kozmetickej taštičke a či na kozmetickom stolíku. Korektor je kvapatkový, takže som konečne rada, že som si ho našla. Zatiaľ ho mám možno týždeň a som s ním spokojná, zakryje to čo treba, ale pokiaľ ho chcete dať na celú tvar, tak odporúčam dať poňho ešte make up.


Trend it up

Z tejto značky mám taktiež iba jeden produkt, ktorý mi pribudol a je to ceruzka na pery, ale nie ta klasická malá, ale táto je XXL ULTRA SHINE LIPSTICK. Čiže namaľujete s ňou celé pery. Je v bordovej farbe s menším množstvom trblietok a vydrží približne štyri hodiny a málokedy sa obtlačí.


Aké produkty pribudli Vám za posledný čas? 

Máte nejaké skúsenosti s týmito produktami? 


You Might Also Like

14 komentárov

  1. Veľmi zaujímavé produkty, paletky vyzerajú nádherne a aj ten Catrice korektor ma zaujal, lebo mám od nich podobný make-up a úplne ho zbožňujem :) Ja som v poslednej dobe nakupovala skôr nedekoratívku :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle značku mám velmi ráda! :-) hlavně paletky!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku mám hodně ráda, hlavně rozjasňovače, ty nemají konkurenci :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najviac ma zaujal ten korektor od Catrice ! Musím sa naň už konečne ísť pozrieť :)


    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky nejvíce nakupuji v DM drogerii a značku Makeup revolution mám taky ráda. Jejich paletky používám nejčastěji a ta s rozjasňovači je úplně nádherná. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujímavé produkty. Mne toho pribudlo minulý mesiac celkom dosť (písala som o tom aj článok na svojom blogu).

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta paletka rozjasňovačů je úžasná 😍 a ta podkladová báze vypadá fajn, od revolutionu mám exfoliator a jsem nad míru spokojena, tak by mi mohla vyhovovat i ta báze

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne krásnu pigmentaciu majú tie rozjasňovače, ako som spomínala v článku 🙂

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram