School make up

8:55


Ahojte,

 tak a máme tu ďalší príspevok čo sa týka líčenia, ale tentokrát to bude líčenie do školy. Keďže ja osobne sa do školy moc nelíčim, len keď sa mi naozaj chce, tak dnešné líčenie nebude vôbec zložité, výrazne a ani extravagantné. Jednoducho povedané, že dnešné líčenie bude jednoduché.

Tak ako v každom článku čo sa týka líčenia, tak aj v tomto sa dozviete aké produkty som použila a od ktorých značiek a samozrejme ako som postupovala. 
Takže si myslím, že sa môžme ísť na to (hihi)

Aké produkty som použila a od ktorých značiek? 

Bázu pod make up - Rimmel London, make up - Dermacol, gél na obočie v tvare ceruzky - Catrice, gél na obočie - Essence, bázu pod očné tiene - Essence, paletku tieňov - Revolution make up, paletku tieňov - Gabriella Salvete, maskaru - Lush fresh handmade cosmetics, rúž na pery - L´Oréal.

Ako som postupovala? 

Postup je taký ako pri každom líčení, len tentokrát som začala make upom. Takže poďme na to.

  1. Prvý krok je nanesenie bázy pod make up a potom, keď bázu už mám nanesenu a rozotretú, tak si nanesiem make up. 
  2. Krok dva je úprava obočia. Obočie si upravujem, tak ako vždy. Najprv si ho rozčešem, potom si spravím tvár a nakoniec ho zafixujem gélom na obočie.
  3. Tretí krok je nanesenie bázy pod očné tiene. 
  4. Nanášam si tiene na očné viečko. Začnem so svetlým hnedým očným tieňom, ktorý nanesiem  na horný oblúk viečka.  Na celé viečko použijem slabo žltkastý očný tieň ako mám v hornom oblúku. Do vonkajšieho kútika oka si nanesiem trochu silnejší žltý tieň a do vnútorného kútika oka nanesiem zlatý trblietavý očný tieň.
  5. Pokiaľ horné viečko mám hotové, tak sa presuniem na dolné, kde z vonkajšieho kútika potiahnem tieň smerom k vnútornému kútiku. Z vnútorného kútika lesklý tieň nanesiem aj na spodnú časť. 
  6. Na riasy si nanesiem maskaru a ako predposledný krok si nanesiem rúž na pery.
  7. Celé líčenie zafixujem a máme hotovo.


Ako sa Vám páči dnešné líčenie? 

Aké produkty používate vy? 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Moc pěkné, jen škoda, že tu nemáš fotku samotného oka, aby šly vidět stíny pořádně. :) Na tu řasenku jsem koukala, zajímala by mě. :) Jinak z produktů asi ani jeden nepoužívám, ale třeba k essence jsem se zrovna k těmto produktům nedostala, jinak je využívám. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram