Starostlivosť o vlasy

8:59


Ahojte,

každý jeden z nás trvá na tom aby naše vlasy vyzerali dokonalé v každom počasí, situácii či v období. Stále máme s nimi problém, buď nám odstávajú, elektrizujú, veľmi sa nám motajú alebo ničia. Dievčatá s rovnými vlasmi túžia po kučeravých a dievčatá s kučeravými vlasmi túžia po rovných. U mňa to platí tiež.
Moje vlasy tiež niekdy boli zničené, veľmi mi elektrizovali, odstávali boli veľmi suché. Taktiež moje vlasy sú kučeravé a samozrejme dievča s kučeravými vlasmi chce rovné (tak ako som to spomínala vyššie). Keďže mne sa vôbec nepáčilo, ako moje vlasy vyzerali, tak som na suché a zničené vlasy začala používať rôzne kondicionéry, masky, skúšala som rôzne šampóny a nič nepomáhalo. Skôr mi to prišlo, že niektoré produkty určené na suché a zničené vlasy, ktoré som používala tak tie vlasy ešte viac zničili.
Tie zničené končeky som stále dávala preč, ale nedávno som pochopila, že to nemá význam. Stále sa Vám tie končeky budu ničiť aj keď ich ostriháte. Pokiaľ tie končeky nemáte veľmi zničené, tak strihať sa nedávajte, ale skôr začnite používať nejaké masky alebo olejčeky na vlasy. Pokiaľ vaše končeky sú vo veľmi zlom stave, tak vtedy to je iné, vtedy by som už siahla po nožniciach.

Keďže veľkú úlohu na úpravu vlasom robí aj žehlička na vlasy, kulma na vlasy a sušič na vlasy, ktoré nám ich dosť poškodzujú, tak určite pri použití pred žehlením, kulmovaním či sušením vlasov  by som použila sprej na vlasy, ktorý je určený na tepelné úpravy.
Sprej, ktorý Vám môžem odporučiť a ktorý používam predtým ako si pôjdem vyžehliť alebo vysušiť vlasy je od značky Balea. Ja si svoje vlasy netočím, keďže moje vlasy sú samé o sebe kučeravé, tak stále siahnem po žehličke na vlasy.

Ako sa starám o svoje vlasy a aké produkty používam? 

 Moja starostlivosť o vlasy je úplne jednoduchá. Nič špeciálne, nič špecifické (hihi). O vlasy som sa stále starala a stále si ich kontrolovala v akom sú stave. Do nedávna som mala problém si nájsť správny šampón. Skúšala som rôzne typy šampónov ako sú napríklad proti lupinám, na rýchlo mastiace sa vlasy, na suché vlasy jednoducho rôzne šampóny. Sestra mala ten istý problém, žiaden šampón jej nerobil dobre. Šampóny, ktoré som stále používala boli z drogérie. Sestra sa rozhodla, že zájde do obchodu Yves Rocher, kde kúpila šampón na suché vlasy a vtedy, keď ho doniesla domov, tak som sa rozhodla, že ho vyskúšam. Prvé pocity z toho šampónu neboli moc dobré, pretože vlasy na dotyk neboli veľmi príjemné. Keď som ten šampón častejšie používala, tak vlasy boli lepšie a prestali sme rýchlo mastiť. Takže som konečne rada, že som našla šampón, ktorý mi robí dobre a som s ním spokojná.


Pred každým umytím vlasov si nanesiem olejček od značky Yves Rocher, ktorý si dám hlavne na končeky vlasov a trochu navrch. Olejček sa aplikuje na suché vlasy a mali by ste ho držať desať minút a potom ho poriadne zmyť. Vlasy sú potom fakt hebké a tá hebkosť Vám vydrží až do ďalšieho umytia. Zároveň veľmi krásne voňajú.


Stále ako si umývam vlasy, tak používam masku na vlasy, ktorá je určená na regeneráciu a dodá Vám lesk vlasov. Značka masky je Kallos cosmetics. Od tejto značky a taktiež rady som používala masku určenú na suché vlasy no bola som z nej sklamaná. Vlasy po maske bolí úplne zle na dotyk a vôbec nemala taký účinok ako by mala mať. Preto som sa naspäť vrátila k maske, ktorú som používala.
Masku by ste po nanesený mali držať päť minút a potom ju poriadne zmyť z vlasov.


Vlasy pokiaľ mám už umyté a zbavené vody pomocou uteráka, tak použijem sprej na vlasy, ktorý je tiež na suché a poškodené vlasy. Nastriekam ho na celú dĺžku vlasov a potom ešte prejde s prstami po celej dĺžke, aby som to ešte dala na mieste, kde mi sprej nešiel. Sprej by sa mal naniesť na mokré alebo polo mokré vlasy. Značka spreju je LAB 35. 


A posledný krok mojej starostlivosti je naniesť regeneračné sérum na končeky vlasov. Taktiež je to určené na suché a poškodené končeky. Sérum nanesiem na vlasy, keď ich mám ešte mokré ale nie úplne. Vonia to krásne a vlasy sú potom hebké a príjemné na dotyk. Sérum je od tej istej značky ako sprej na vlasy.



Obchody, kde nakupujem kozmetiku na vlasy

Šampón - Yves Rocher   
Olejček - Yves Rocher 
Maska - Teta drogéria 
Sprej - Teta drogéria
Sérum - Teta drogéria

Ako sa o svoje vlasy staráte vy? 

Aké produkty používate? 

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Od Kallosu som si tiež nedávno kúpila masku na vlasy a som s ňou zatiaľ veľmi spokojná + cena je úžasná :D :) Inak používam celú radu od Plantur určenú na vypadávanie vlasov plus nejaký olejček na končeky :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tak ta cena je naozaj super. Tú značku zatiaľ nepoznám.

      Odstrániť
  2. Hi Juliána! Interesting products, I would like to try one of the Yves Rocher´s shampoos.
    I follow your blog, would you like to follow me too?
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dříve jsem používala banánovou masku od značky Kallos, ale teď už si cca 2 roky dávám pozor, co na vlasy používám a zrovna téhle značce se vyhýbám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od tejto značky používam len tu masku, inak neplánujem nič viac používať.

      Odstrániť
  4. Yves Rocher má péči na vlasy poměrně dobrou, jak regenerační, tak na barvené vlasy, momentálně nic jiného nepoužívám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten LAB mám tiež v poličke už rok, a vôbec ho nepoužívam, tuším je na čase ho vytiahnuť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S produktami YR na vlasy mám naozaj dobré skúsenosti, vždy mi vykúzlili krásne vlasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni majú naozaj skvele produkty a teší má, že si s nimi spokojná 🙂

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram