Ako trávim môj voľný čas?

7:58

Ahojte

možno niektorých z Vás zaujíma, ako trávim môj voľní čas a možno niektorých nie. Každý svoj voľný čas trávi inak. Jedny chodia von alebo sú na mobile a doma vôbec nepomáhajú a druhý zas svoj voľný čas trávia so svojom rodinou.
 Ja si čas rozdelím tak aby som bola aj s rodinou, s kamarátmi a aj s Vami.

Ako vlastne trávim môj voľný čas? 

Najčastejšie keď som už poučená a mám všetko spravené čo som mala spraviť tak pozerám televízor, rozprávam sa s rodičmi, som na sociálnych sieťach ako je instagram  a píšem nové príspevky.
Predtým, ako idem napísať nový príspevok tak rozmýšľam nad tým o čom by mohol byť a či by Vás aj zaujímal. Potom keď napíšem nový príspevok tak idem pofotiť fotky do príspevku.
Vo voľnom čase zvyknem aj chodievať von alebo zvyknem isť aj na nákupy. Najradšej mám večerne prechádzky s mojím domácim psíkom. (hihi) Určite pomedzi to doma aj upratujem aj zvyknem sa pochytiť s mojou staršou sestrou :D veď kto ma doma staršieho brata alebo sestru tak vie o čom horím. (hihi)

Takže môj voľný čas netrávim kto vie ako. Ja si myslím, že môj voľný čas trávim normálne a nerobím nejaké hlúposti. (hihi)



Ako trávite svoj voľný čas vy? 

Venujete sa skôr rodine ako mobilu?  

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Já ve svém volném čase asi nejvíc čtu, píšu nové články a fotím. Jinak taky dost často uklízím :D (nějak mě to uklidňuje...ale bez hudby by to nešlo:D).
    Máš nádherné hodinky, můžu se zeptat, jaká je to značka?:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi, aká si uvedomelá, napriek tomu že dnes je čoraz náročnejšie odolať Instagramu :). Tiež sa snažím čo najviac žiť offline a svoj voľný čas teda kúskujem medzi blog, rodinu, kamarátov a knihy...medzi veľmi veľa kníh aby som bola presná :). Až mám niekedy pocit, že namiesto mobilu som čoraz viac závislá na písmenkách, haha!
    Kristin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to super, že sa nájdu aj taký ľudia čo niesu stále na mobile ale aj medzi knihami ako ty.

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram