Svadobné líčenie s paletkou od značky Revolution

9:09

Ahojte,

konečne sa naspäť vidíme po dlhšej dobe a dúfam, že mi to aj tentokrát odpustíte, že nie som veľmi aktívna.
Keďže som už dlhšie nevydala žiaden príspevok ohľadom nejakého líčenia, tak som sa rozhodla, že nový príspevok, ktorý vydám bude nejaké líčenie s paletkou od značky Revolution. Tí ktorí ma sledujú už dlhšiu dobu, tak vedia, že moja najobľúbenejšia značka je Makeup Revolution a paletky očných tieňov mám len od tejto značky. Je to naozaj najlepšia značka, ktorá má veľmi pekné, pigmentované a hlavne kombinovateľné paletky očných tieňov. Preto som sa rozhodla, že líčenie o ktorom napíšem príspevok bude Svadobné líčenie.

Keďže svadby sú po celý rok, tak toto líčenie Vám môže pomôcť, keď ešte stále neviete ako sa máte nalíčiť na svadbu. Vyberala som také nude farby, pretože mne osobne sa nepáči, keď je niekto na svadbe nalíčený veľmi výrazne.
Na líčenie som použila tri očne tiene z Flawless palette, ktoré ako som spomínala sa dajú krásne kombinovať.
Na celé očné viečko som použila svetlý do hneda sfarbený tieň, na kraj viečka som použila tmavomodrý lesklý tieň, ktorý som vyblendovala do stratená a na zvyšnú časť viečka som použila strieborný tieň,  aby som to líčenie trochu oživila.
(Chcem sa ospravedlniť, že neviem presný názov jednotlivých tieňov. ale kartičku na ktorej písali názvy som stratila).
Očnú linku som pri tomto líčení nepoužila, pretože mne osobne tam linka ani nepasovala. Rúž na pery som použila Powerlips fluid v odtieni Breadwinner.
Tak a svadobné líčenie je hotovééé. 

Čo hovoríte na toto líčenie? 

Používate aj vy paletky očných tieňov od značky Makeup Revolution? 

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Taky mám tuto značku a jejich paletky moc ráda. Líčení je nádherné, sluší ti. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení je nádherné :) Dřív jsem paletky od MR používala, teď jsem si ale více oblíbila ty od Catrice :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší! Paletky od Makeup Revolution mám moc ráda. <3

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletky od Makeup Revolution mám moc ráda a poslední dobou jsem si tak tři nové pořídila, včetně jedné konturovací :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež rozmýšľam, že si kúpim už nejakú novu paletku :)

      Odstrániť
  5. Krásne líčenie, veľmi ti pristane :) Aj ten rúž má skvelý odtieň :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne líčenie :) a ten rúž ti neskutočne svedčí. :) ja iné už ani nepoužívam

    VIAC JE NIEKEDY MENEJ A MENEJ JE NIEKEDY VIAC

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram