Jeden deň v Rumunsku

7:59

Ahojte,

konečne sa vidíme v ďalšom novom príspevku. Je to fakt dlhšia doba čo som nič nepísala, pretože som nestíhala, ale nanešťastie už o pár dni budeme mať prázdniny, kde sa za ten čas chcem venovať viac blogu. Svoju aktivitu by som chcela určite zlepšiť, tak verím, že sa mi to podarí. No teraz k príspevku.

Keďže ja som ten typ človeka čo veľmi rád cestuje a naozaj nezáleží na tom, že kam, tak som s rodičmi bola v Rumunsku. Konkrétne sme boli v meste Satu Mare. Cesta netrvala dlho, takže sa to dalo v pohode zvládnuť aj cez tie horúčavy. Vyrážali sme ráno o štvrtej a približne o ôsmej sme tam už boli.
Hlavne sa teším, že nám vyšlo pekné počasie a nemuseli sme chodiť po daždi. V Satu Mare sme sa boli prejsť po meste, kde sme presne vychytali zraz veteránov, pozrieť na trhy (kde som si kúpila nejaké veci) a zašli sme ešte do jedného obchodného centra.
















Najviac čo ma prekvapilo bolo, že na trhoch sa po anglicky nedorozumiete. Koľkokrát som sa spýtala či hovoria po anglicky, tak toľkokrát som dostala odpoveď, že nie. Na trhoch je dorozumievanie asi najťažšie. Inak by ste sa mali všade dorozumieť anglický.
Taktiež pri prechádzke po meste sme sa boli pozrieť na fontánu, ktorá tam bola a samozrejme fotka nesmie chýbať (hihi).


A posledné s čím sa s vami podelím je, že cestou domov sme sa išli najesť do KFC, kde som prvýkrát bola, keďže na Slovensku stále chodím do McDonald´s a do KFC som nikdy nezašla až teraz. No po pravde v McDonald´s mi viac chutí, ale musím povedať, že v KFC majú veľmi dobrú zmrzlinu. 


Boli ste niekedy v Rumunsku? 

Kde chodíte častejšie vy - McDonald´s alebo KFC? 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. V Rumunsku jsem ještě nikdy nebyla. :)
    A do McDonald's ani do KFC se snažím nechodit vůbec, protože to jídlo tam není nic moc pro mě. Ale McFlurry je dobrá!

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Rumunsku jsem nikdy nebyla a upřímně mě to ani neláká :) Na mém travel wishlistu jsou jiné destinace :)
    A já nechodím ani do McDonald´s ani do KFC :) Ale dřív, když jsem ještě jedla maso, tak jsem úplně milovala cheeseburger z mekáče :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda že ťa to tam neláka v Rumunsku je naozaj pekne 🙂 Aspoň mne sa tam páči

      Odstrániť
  3. Zaujímavá destinácia. :) Takéto krajiny sú podľa mňa dosť podceňované, lebo všetky majú čo ponúknuť. Škoda len toho dorozumievania. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No toho dorozumievania je fakt škoda, ale v meste by si sa mala anglicky dorozumieť 🙂

      Odstrániť
  4. v Rumunsku som ešte nebola, ale vyzerá to tak že tam toto leto pôjdeme :)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram