Obľúbené sprchové gély od Yves Rocher

8:35


Ahojte,

už dlhšiu dobu som rozmýšľala, že napíšem tento príspevok, ale stále som napísali iný. Dnes už konečne sedím za notebookom a píšem tento príspevok, aby vyšiel čím skôr, aby ste mali možnosť čítať nové príspevky na mojom blogu.  Počasie mi tiež doprialo túto písaciu chvíľku a konečne po dlhšej dobe vyšlo aj slnko a môžem tento príspevok písať vonku na terase s kávou vedľa mňa.
No späť k článku.
Približne už rok doma nepoužívame žiadne iné sprchové gély, len ako sú od značky Yves Rocher.  Od inej značky ako je Yves Rocher u nás sprchové géli nenájdete, málokedy sa stane, že zájdeme do drogérie a tam kúpime sprchový gél od inej značky.
Samozrejme za ten rok sme si už aj nejaké obľúbili a kupujeme si ich stále. Práve o nich bude dnešný príspevok. Opíšem Vám tu dva sprchové gély, ktoré Vám určite aj odporúčam. Jeden je vo vôni kávy, ktorý ma 400ml sa druhý je vo vôni levandule, ktorý ma 200ml. Ako prvé začnem s kávovým sprchovým gélom.

Kávový sprchový gél

Po pravde ja som sa s týmto sprchovým gélom od začiatku nesprchovala, ale skôr som používala levanduľový. Vadila mi ta vôňa, pretože ja som veľmi kávové produkty nemusela. Približne po mesiaci som si na tu vôňu zvykla a začala som tento sprchový gél používať aj ja. No dnes na tento sprchový gél nedám dopustiť. Jeho vôňa je nádherná. Doslova vonia ako čistá káva alebo ako tie keksy kávenky. Aj niekoľko hodín po umytí budete voňať ako čistá káva. Taktiež sa mi veľmi páči jeho farba, ktorá mi pripomína zlatú farbu. Pre tých, ktorý majú radi sladké sprchové gély len v zime, tak tento sprchový gél neodporúčam cez leto.
Po všetkých sprchových gélov budete mať pokožku hebkú a pekne voňavú.


Levanduľový sprchový gél

Tak tento som používala hneď od začiatku. To bude zrejme tým, že ja som milovníčka levandule. Je tu ešte nejaký milovník levandule? Tento sprchový gél vonia ako čistá levanduľa. Veľmi sa mi páči, že táto značka ma skutočne vône sprchových gélov.
Tak ako pri kávovom, tak aj pri tomto budete aj po niekoľkých hodinách voňať ako levanduľa. Pri tomto sprchovom gély sa viac cítim svieža ako pri kávovom, možno to bude tým, že kávový je viac sladší ako tento. Tento sprchový gél kľudne môžete používať aj cez zimu aj cez leto. Tento sprchový gél narozdiel od prvého ma priesvitnú fialovú farbu. Levanduľa nie je taká sladká ako káva. Ja osobne budem viac používať cez leto tento sprchový gél ako kávovy, pretože cez leto mám radšej sviežejšie vône ako sladké. Taktiež oba sprchové gély veľmi penia čo je podľa mňa super (hihi).


Od akej značky používate sprchové gély vy? 

Skúšali ste už aspoň jeden z týchto sprchových gélov? 





You Might Also Like

6 komentárov

  1. Používám ten levandulový a mám ho moc ráda, vždycky se krásně uvolním a zrelaxuji. :)
    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yves Rocher má skvělé sprcháče a ráda používám všechnu jejich kosmetiku. Moc mi voní kokosová řada :-) a také jsou bezkonkurenční čistící gely na obličej :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram