Čo mi za posledný čas pribudlo k dekoratívnej kozmetike

7:00


Ahojte,

keďže pri posledom príspevku s týmto názvom boli samé dobré ohlasy, tak som sa rozhodla, že tento typ príspevku budem písať častejšie. Nie vždy mi  k dekoratívnej kozmetike pribudne toho veľa, takže raz to bude určite kratší článok a raz dlhší. Verím, že ohlasy na tieto príspevky budú stále dobré a nebude záležať na tom aký budu mať rozsah.
Dnešný príspevok bude trošku kratší ako predošlí, pretože za poslednú dobu mi pribudli, len tri produkty, a to bude tým, že v poslednej dobe nemám veľa času na chodenie po drogériách (ale dúfam, že sa to čoskoro zmení, pretože mi to začína chýbať).

Produkty, ktoré mi pribudli sú - fixačný gél na obočie, korektor, rúž na pery
Ako stále, tak aj teraz začnem produkty charakterizovať od začiatku ako som ich napísala vyššie.


Fixačný gél na obočie

Tento fixačný gél na obočie od značky Essence už používam dosť dlhý čas a som s nim veľmi spokojná. Obočie vám pekne zafixuje a keďže ja si obočie upravujem hnedým gélom, tak sa pri tomto fixačnom gély  nemusím báť, že sa mi zmaže začiatok obočia. Niekedy, keď som si obočie upravovala s tieňmi na obočie a používala tento fixačný gél, tak sa mi zmýval začiatok obočia.
Skúšala som už viac fixačných gélov, ale s týmto som bola najviac spokojná. Ma veľmi dobrú štetinku, s ktorou sa dobré nanáša gél. Je pekne obohatená a jemná. Tento fixačný gél odporúčam skúsiť pokiaľ s ním nemáte žiadne skúsenosti.


Korektor

Aj v minulej časti som Vám spomínala, že mi pribudol k dekoratívnej kozmetike korektor od značky Catrice a že som s nim spokojná. Tak to aj ostalo, len zmenilo sa to, že je pre mňa tmavý a teraz musím čakať na leto kým budem mať hnedšiu pokožku. Kvôli tomu som si kúpila nový korektor, ale tentokrát od značky Essence. Tí čo ma sledujú dlhšie, tak vedia, že s značkou Essence som stále spokojná. Od tejto značky som už korektor mala a vyhovoval mi, ale teraz som chcela vysúšať iný a preto som si kúpila z druhej rady.
Korektor, ktorý teraz používam, tak odporúčam pod neho použiť nejakú bázu pod make up, pretože upcháva póry a nevyzerá to moc pekne. Tiež sa mi už stalo, že som po čase na tvári mala menšie šupiny, ktoré som musela prepudrovať. Veľmi sa mi páči jeho vôňa, ktorá je príjemne sladká.



Rúž na pery 

Tak tento rúž sa ku mne dostal nečakane. Rúž od Powerlips fluid už jedne doma mám a teraz mi pribudol ďalší. O prvom rúži som písala samostatnú recenziu, ktorú nájdete TU.
Rúž, ktorý mi pribudol je taký istý ako ten prvý, len v inom odtieni. Odtieň tohto rúžu je Breadwinner.
Vlastnosti ma také isté čiže neotláča sa, veľmi dlho vydrží na perách a rýchlo schne. Kľudne sa môžete napiť vody alebo najesť bez toho aby ste sa balí či sa Vám nezmaže. Na perách ho ani necítim. Tento rúž Vám určite odporúčam.




Aké produkty pribudli Vám za posledný mesiac? 

Máte s niekým produktom skúsenosti? 


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Krásné novinky. Gel na obočí nepoznám, takže se po něm podívám. Korektor mám taky a je fajn. Zaujal mě odstín rtěnky, ale i její dlouhá výdrž.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 rúž určite vyskúšaj je naozaj skvelý 😊

      Odstrániť
  2. Moc se mi líbí ta rtěnka. Odstín by to na mě byl asi moc divoký, ale v jiné barvě bych rtěnku určitě brala. Jinak ten korektor tedy nic moc :( já teď použvívám ten nový od elf 16h camo... je naprosto perfektní, moc nestojí a je asi ve dvaceti odstínech

    Veru z CZECHHONEY

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram