Recenziu na Powerlips fluid

7:00



Ahojte,
tak, ako ste si mohli všimnúť, tak máme tu ďalšiu recenziu. Ak sa pýtate prečo som sa naspäť rozhodla napísať recenziu, tak to je preto, lebo mám ešte dosť produktov, o ktorých budem písať a chcem sa s Vami o to podeliť a chcem aby ste sa dozvedeli niečo nové o produktoch, ktoré zatiaľ nepoznáte.

Tentokrát tu máme recenziu ma rúž, s ktorým som úplne spokojná. Možno niektorí z Vás už o ňom počuli alebo ho už niektorí aj skúšali. Tento rúž je naozaj dobrý a neviem si ho vynachváliť. Pri objednávaní tohto rúžu som sa bála či bude dobrý a či sa nebudú lepiť pery
(ako pri niektorých), keď ho budem mať na perách. No som veľmi rada, že som sa nakoniec rozhodla, tak, že ho vyskúšam a mám ho doma. Tento rúž je v tekutej forme, takže sa dobre nanáša.

Keď som si ho prvýkrát naniesla na pery, tak som cítila, že tie pery nijako nezaťažuje a, že ich vôbec nevysušuje. Keď ho mám na perách, tak tie pery sú hebké a niekedy ani necítim, že ich mám namaľované .
Nanáša sa úplne ľahko a dobré. Najlepšie je na ňom to, že má fakt dobrú výdrž. Keď si ho namaľujete ráno, keď idete do školy alebo po prípade do roboty, tak Vám bude držať aj, keď prídete zo školy alebo z roboty domov. Hoc nebude až taký výrazní, ako ráno, ale stále bude na perách. Ja ho mám v odtieni maven.


Možno sa pýtate či sa otláča na pohár, keď pijete vodu alebo na príbor, keď jete. Tak po pravde ja keď ho mám nanesení na perách a pijem celý deň vodu, tak sa mi neotlačí, ale keď som bola v Trnave a bola sme sa najesť s rodinou, tak som videla na príbore ten rúž otlačený, ale zas keď ho mala moja sestra na perách, tak jej sa neotlačil vôbec. Takže keď pijete vodu a jete celý deň a máte ho nanesený na ústach, tak pri pití sa Vám neotlačí a pri jedení môže. Tento rúž je trochu drahý, ale podľa mňa sa oplatí doň investovať. Cena tohto rúžu je okolo 23€.

Ako som už spomínala vyššie, tak s týmto rúžom som úplne spokojná a určite Vám ho odporúčam. Myslím si, že nebudete ľutovať.



Máte skúsenosti s týmto rúžom? 

Rozmýšľali ste nad tým, že si objednáte? 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Já nejdřív myslela že je to matná rtěnka od Dermacolu. Vypadá skoro stejně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tekuté rtěnky já miluji ale s touhle nemám žádnou zkušenost :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rúže milujem aj lesky som si v posledných mesiacoch obľúbila ale tento som neskúšala a ani asi nevidela :)

    Klaudia Duranova 

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite si ho mrkni na webe a vyskúšaj. Podľa mňa nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram