Recenzia na púder od značky Makeup Revolution

10:00

Ahojte,

tak a máme tu ďalšiu recenziu čo sa týka značky Makeup Revolution. Tentokrát to bude recenzia na púder. Tento púder som, už spomínala v tomto príspevku, ale iba v krátkosti. Dnes sa o ňom dozviete viac (hihi).
Tí ktorí ma sledujú už dlhšie, tak vedie, že túto značku som si veľmi obľúbila a zatiaľ som s ňou aj spokojná.
K tejto značke som sa dostala cez sestru, ktorá si od nich objednala jednu paletku očných tieňov a ďalších pár veci. Prv som o tejto značke len počula a čítala rôzne recenzie. Keď som vyskúšala produkty, ktoré sestra objednala, tak ma najviac zaujala paletka očných tieňov. Musím povedať, že táto značka ma naozaj pigmentované paletky. No späť k recenzii na púder.


Ako som už spomínala vyššie, tak o tomto púdri som Vám už v skratke niečo povedala. Za ten čas čo ho používam, tak môj názor sa nezmenil. Púder je naozaj dobrý a taktiež sa mi páči jeho balenie, ktoré hoc nie je veľmi praktické, pretože sa mi už veľakrát stalo, že sa mi sám otvoril v kozmetickej taštičke, pretože sa vysúva do jednej strany.
Tak ako by mal mať každý púder, tak aj tento obsahuje tú hubku čim sa nanáša. Po pravde ja som ju použila len raz, pretože púder si nanášam štetcom.
Na fotkách nižšie si tiež môžete všimnúť, že nadpis Revolution sa mi zošúchal. Mne osobne to nevadí.
 Púder na tvári vydrží dlho, len keďže ja mám mastnú pleť, tak sa prepudrujem viackrát denne.
Cena púdru nie je vysoká, púder stojí približne okolo štyroch alebo piatich eur v drogérii, ale na Notino máju teraz zľavu a stojí 2,60€. Link na púder TU. Môj je konkrétne v odtieni Soft pink. 
Tiež na tomto púdri je dobré to, že na zadnej strane (čiže zospodu) ma zrkadlo. Taktiež, keď si ho nanášam štetcom, tak sa z neho vôbec nepráši (teda aspoň ja nevidím aby sa prášilo).
Určite Vám tento púder odporúčam, tak utekajte si ho objednať na Notino, kým majú zľavu.
P.S: Tu čiaru si nevšímajte na fotkách, spravila som ju s nechtom, keď som ho išla brať a bol otvorený.



Aký púder používate vy? 

Máte s týmto púdrom skúsenosti? 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Já používám transparentní pudr od Rimmelu a jsem taky spokojená. Od této značky mám nejraději paletky na oči.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletky jsou fakt skvělé. Já ám pudr od essence a vyhovuje mi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od essence som ešte neskúšala, ale tiež môže byť dobrý 🙂

      Odstrániť
  3. Já už mám několikáté balení kompaktního pudru od Avonu, perfektně matuje, dělá z pleti plyšulu a navíc strašně dlouho vydrží.

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento je tiež matný, ale od Avonu môžu byť tiež dobré. Možno niekedy v budúcnosti vyskúšam. Ďakujem za typ.

      Odstrániť
  4. Osobně pudry nepoužívám, s mou pletí to nedopadá dobře :D ale zrovna na tenhle jsem četla samé dobré recenze :) je super, že nepráší!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten jsem také měla, akorát na konturování a byl fajn :) líbilo se mi, že zezadu měl zrcátko :) co se klasického pudru týče, tak nejčastěji a vlastně i nejraději používám pudr od Rimmel, úplně ten klasický, nejlevnější :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To zrkadlo sa tam veľmi hodí. Od Rimmel som ešte púder neskúšala.

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram