Produkty od značky Nivea

8:00


Ahojte,
určite značku Nivea pozná každý a ten, kto ma už dlhšie sleduje na instagrame, tak vie, že so značkou Nivea som nedávno začala spolupracovať, takže dnes tu máme ďalší príspevok čo sa týka ich produktov.
Pokiaľ ste ešte nečítali prvý článok o ich produktoch, tak ho nájdete TU.
Tentokrát mi Nivea poslala sedem produktov, z ktorých mám neskutočnú radosť.
Potom do komentára mi môžete napísať s akými produktami máte skúsenosť vy. 
Tak a na začiatok by to stačilo a poďme sa pustiť na konkrétne produkty.

1. Micellar Rose water with oil
keďže ja osobne olejové micellarne vody veľmi nemusím, pretože raz som si kúpila jednu miccelarku, ktorá tiež bola s olejom, ale myslela som si, že ju vyhodím, pretože som s ňou nebola absolútne spokojná a po použití som mala strašné mastnú pleť (viem obsahovala olej, ale až takú mastnú pleť som nečakala), a preto som si povedala, že ostanem pri klasických micellarkach.
No potom, keď som skúsila túto od značky Nivea, tak asi naspäť prejdem na olejové micellarné vody.
Táto voda, vôbec neobsahuje toľko oleja, čiže pleť po odlíčení nie je veľmi mastná (cítite minimum mastnoty). Keďže obsahuje olej, tak pleť pri odlíčení vôbec nedriete, ale naopak hebko ju odlíčite.
A úplne najlepšie čo na tejto micellarnej vode je, že krásne vonia.


2. Scrub na pery
vôbec som si nemyslela, že tento scrub je taký super. Vôbec ho na perách necítite a pri tom ho tam máte (hihi).
Scrub Aloe vera: keď som ho mala na na perách, tak mi to úplne prišlo tak, že mi tie pery krásne osviežil a pociťovala som na perách tu sviežosť.
Naopak sestre čo som dala testovať Scrub Wild Rose: tak sestra mala na perách pocit príjemnosti. Nie je taký svieži ako ten prvý, ale sestra s ním bola spokojná.
Pokiaľ ich použijete na popraskané pery, tak Vám ich krásne zahojí. Ale, keď ho budete používať dosť často, tak Vaše pery budú suché. Musíte ho používať s mierou.
Určite, keď mi obe dôjdu, tak si zakúpim nové.




3. Glow rice scrub - bio raspberry a organic rice
tento scrub a ešte jeden, ktorý som testovala minule od nich milujem. Je to ďalší, ktorý si ma získal. V predošlom príspevku som opisovala Purify Rice scrub - bio aloe vera a organic rice, ktorý bol pre typ zmiešanej pleti a dnes tu máme Glow Rice scrub - bio raspberry a organic rice, ktorý je pre suchú pleť.
Obe sú skvelé, akurát pri tomto scrube sa necítim až tak sviežo ako pri tom prvom. Pri tomto sa budete skôr cítiť príjemnejšie a voľnejšie. No po pravde ja som sa už len z tej vôni cítila príjemne.
Keďže je to rice scrub, tak obsahuje ryžu a to je na tom najlepšie, pretože pri použití ju krásne cítite a pokožku si s nim nepodráždite, ale naopak krásne vyčistíte a rozjasníte. Je hebký a úplne super.
Určite vám tieto scruby odporúčam.


4. Telový krém - Cherry Blossom a jojoba oil
tak ako som už spomínala v predošlom príspevku, kde som tiež opisovala telový krém (ale kokosový), tak aj pri tomto Vám poviem, že som rada za tieto telové krémy, pretože po nich mastnú pokožku máte akurát, len pár minút a nie okolo polhodiny alebo hodiny ako to býva pri niektorých krémoch.
Tak ako pri každom produkte, ktorý sme tu zatiaľ mali, tak aj pri tomto pociťujem sviežosť a krásnu vôňu. V kréme sa nachádzajú menšie guličky (kúsky), ktoré sa Vám krásne vstrebávajú do pokožky ako celý telový krém. Najlepšia vec, ktorá na tomto telovom kréme je, že vôbec nezanecháva biele fľaky, ale až do posledného kúsku sa Vám vstrebe do pokožky ako som to už spomínala vyššie.
Objem tohto telového krému je 200ml.
Celá táto rada je veľmi osviežujúca a príjemná s krásnou vôňou čo je naozaj skvelé.



5. Lipstick - Black Cherry, Rose Nude
keďže ja s lipstick ružmi nemám žiadne skúsenosti, pretože ja osobne skôr preferujem matné ruže, tak neviem veľmi posúdiť či patria k tej dobrej rade alebo k tej zle.
Tieto lipstick ruže sú úplne prvé, ktoré som zatiaľ testovala. Keďže vo svete je situácia aká je, tak som ich musela testovať doma a poviem Vám mne veľmi na perách príjemné neboli, keďže lipstick vôbec nepoužívam. Ale myslím si, že tí ktorí lipstick ruže milujú a skôr ich preferujú pred matnými ružami, tak sa im zapáčia.
Hoc nie som ich milovníčka, tak aj napriek tomu má veľmi zaujal bordový odtieň (konkrétne Black Cherry). Vyzerá super a či len v balení alebo na perách. Na perách vydrží, ale nie veľmi dlho. Nevýhoda je aj to, že sa otláča. Tento odtieň by som skôr využila v jesennom počasí.
Druhý odtieň, ktorý som tiež dala testovať sestre, tak je Rose Nude. Tento veľmi na perách nevidno, takže je vhodný k make upu, kde nie je nutné zvýrazniť pery alebo aj na bežné nosenie. To isté ako pri prvom na ústach dlho nevydrží a odtláča sa.
Vec, ktorá ma na ich zaujala je balenie. Vymysleli to super, pretože je to veľmi praktické a pekné (aspoň mne osobne sa to páči)
Určite ich skôr odporúčam ľuďom, ktorý sú fakt milovníci lipstick ružov alebo milujú takýto štýl.

 


Máte nejaké skúsenosti aspoň s jedným produktom z tejto rady? 

Aký produkt od tejto značky milujete? 

You Might Also Like

16 komentárov

  1. Milujem túto značku a všetky produkty, o ktorých píšeš okrem micelarky mám doma a zbožňujem ich.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S touto značkou som úplne spokojná. Skús vyskúšať aj micellarku :)

      Odstrániť
  2. Ja mám Niveu hrozne rada asi preto, že je to prvá kozmetika s ktorou som sa stretla ako malá ale tieto produkty som ešte neskúsila :)
    http://www.veraparadis.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niveu som tiež už od detstva používala. Skús vyskúšať nejaký produkt z novej rady, určite neoľutuješ :)

      Odstrániť
  3. Ahoj, s micelární vodou mám také skvělou zkušenost, protože trpím spíše na suchou pleť, tak je to pro mě přesně akorát. A po tvém článku chci vyzkoušet ten peeling a to tělové mléko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, určite ti to odporúčam. Ten scrub a telový krém je úplná topka :)

      Odstrániť
  4. To Cherry Blossom masielko je na mojom beauty zozname prianí už dlhšiu dobu ♥ Už ho chcem veľmi vyskúšať, ale mám toho doma pomerne dosť, tak chcem najprv vypotrebovať to, čo mám ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to poznám 😃 Určite ti ho odporúčam 😊 Ja som s nim spokojná

      Odstrániť
  5. Přestože malinovou vůni v kosmetice moc nevyhledávám, musím uznat, že tenhle malinový scrub, wow! Použít rýži by mě ani v nejmenším nenapadlo a jde rozhodně o bezva nápad 🌹
    Dávám Ti Juli follow a pokud by ses chtěla podívat ke mně, najdeš mě na http://www.shadesofsilvie.com/

    Měj se krásně ✨

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku Nivea mám veľmi rada, naposledy sa mi veľmi zapáčil ich odličovač očí :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super :) Určite odporúčam vyskúšať aj iné produkty.

      Odstrániť
  7. Z těchto produktů nemám zkušenost se žádnou, ale nedám dopustit na jejich krémy na obličej. Vždycky se k nim vracím :) A tady mě zaujal ten tělový krém <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento a ešte kokosový, ktorý som spomínala v druhom príspevku je skvelý :) Určite odporúčam.

      Odstrániť
  8. Z toho telového masla som mala možnosť vyskúšať vzorku a bolo úžasné! Taktiež aj tie scruby na pery ma vážne zaujali :)

    BarsVee┃A Brief Inquiry Into University Life - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie scruby sú skvelé, ja osobne som si ich veľmi obľúbila :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram