Recenzia na šampón a masku na vlasy od značky Dead Sea Minerals

5:55



Ahojte,

keďže nedávno mi značka Dead Sae Minerals poslala na testovanie dva produkty, tak v dnešnom príspevku sa dozviete, ako som s nimi spokojná, či vám ich odporúčam alebo nie a aký účinok mali na moje vlasy.
Pokiaľ tu značku ešte nepoznáte, tak je to kozmetika, ktorá ma produkty z Mŕtveho mora spolu s bahnom, a tiež aj z čierneho kaviáru. Nájdete ich aj na instagrame, ktorý máte TU a tiež aj ich webovú stránku, ktorú máte TU kde si môžete objednať ich produkty.
Keďže hore som už spomínala slovo vlasy, tak už asi viete, že bude ísť o produkty, ktoré sú určené na vlasy. Konkrétne ide o Bahenný šampón s raktníkom a maskou na vlasou, ktorá je tiež s rakytníkom.
Toľko by bolo na úvod a teraz poďme na konkrétne produkty.

1. Bahenný šampón s rakytníkom
šampón je zložený z minerálov a bahna z Mŕtveho mora, ktorý tiež obsahuje rakytníkový olej. Vôňu by ste mali cítiť za harmančekom a aloe vera. No po pravde ja tam cítim, len ten harmanček.
Funkcia šampónu by mala byť:
chrániť vlasy pred škodlivými vplyvmi počasia a životného prostredia. Tiež je určený na jemné vlasy.
Môj posudok z testovanie:
 vlasy po šampóne a maske mám pekné, jemné a príjemne na dotyk. Pri prvom umytí mi šampón moc nepení (doteraz nerozumiem tomu prečo), ale pri druhom umytí to je lepšie a šampón Vám krásne napení vlasy. Ďalšiu vec, ktorú som si všimla a nemohla som ju prehliadnuť je, že pri umytí šampóna moje vlasy boli veľmi tvrdé a nepríjemné, ale hneď ako som si na ne naniesla masku, tak vlasy boli úplne iné. Po umytí vlasy pekné voňajú, máte pri potom pocit čistoty a úplne zabudnete na to, že vaše vlasy boli tvrdé alebo nepríjemné.
Objem tohto šampóna je 500ml a cena 8,49€.

2.Maska na vlasy s rakytníkom
maska obsahuje rakytníkový olej, ktorý zlepšuje vzhľad vlasov a tiež obsahuje aj vysokú koncentráciu minerálov z Mŕtveho mora. Vôňa je veľmi príjemná, takže si ju rýchlo obľúbite.
Funkcia masky by mala byť:
zjemniť a hydratovať vlasy.
Môj posudok z testovania:
 keďže masku som vám už trochu spomenula vyššie, tak už viete, že hneď ako som ju naniesla na vlasy, tak vlasy boli lepšie a príjemnejšie. Masku nanášam po celej dĺžke vlasov čiže od korienkov až po končeky (samozrejme na korienky veľa masky nedávam, aby som ich nemalá na druhý deň mastné). Mali by ste ju nechať pôsobiť 5 minút a potom poriadne opláchnuť. Maska vlasy oživí a dodá im lesk.
Keďže táto maska je kombinácia so šampón, tak určite by som to nemenila a neodporúčala ju meniť s druhým produktom. Tak ako som Vám už spomínala vyššie, tak pri tejto kombinácii sú vlasy jemné, pekné, príjemné na dotyk a žiarivé, čiže Vám smelo odporúčam tento šampón a masku na vlasy.
Objem masky je 250ml a cena 9,49€







Máte skúsenosti s touto značkou?

Zaujali Vás tieto produkt? 






You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram