3 typy zdravých a sytných raňajok

6:12

Ahojte,

keďže v poslednej dobe sa moje raňajky zmenili na zdravšie, sýtejšie a chutnejšie, tak som sa rozhodla, že sa s vami podelím o ich prípravu. Na mojom INSTAGRAME ste možno zachytili niektoré z týchto typov, ale nevedeli ste čo všetko Vám treba na príprav, tak v dnešnom príspevku sa to dozviete a môžte mať zdravé, sýte a hlavne chutné raňajky aj vy.
Tak na začiatok by to stačilo a pusťme sa na ďalšiu časť príspevku.

Raňajky budú zoradené podľa dĺžky ich prípravy.

1. Zeleninový tanier s tuniakom a ryžovým chlebom 

- jedno z najlepších jedál kedy som mala na raňajky. Na fotke sa nezdá ale v skutočnosti Vás tieto raňajky tak zasýtia, že nebudete pociťovať hlad aspoň do obeda.

Budeme potrebovať:

- kukuricu
- uhorku
- 1x paradajku
- 1/2 papriku
- 2x ryžový chlieb
- pomazánku (kto chce)
- 1x tuniak

Postup:

Na tanier si nakrájame zeleninu, pridáme jednu konzervu tuniaka, k tomu si pridáme kukuricu (každý podľa potreby) a ako posledného si pridáme ryžový chlieb, kto chce môže si ho natrieť s nátierkou. Ja som použila nátierku z Lidlu a poviem Vám bolo to naozaj výborne.


2. Avokádová nátierka s hriankou a paradajkou 

- pri týchto raňajkách som sa naučila jesť avokádovú nátierku a nerozumiem tomu prečo som ju nejedla už skôr. Je to fakt zdravá vec, ktorá je aj chutná.

Budeme potrebovať:

- 1/2 avokádo
- chlieb
- 1 paradajku
- soľ
- maslo
- vajíčko
- mozzarellu

Postup: 

Ako prvé si spravíme avokádovú nátierku, na ktorú potrebujeme len soľ, maslo a samozrejme avokádo. Odrežeme si polovicu avokáda (kto chce môže aj celé) olúpeme ho, dáme ho do misky, trochu ho popučíme, pridáme soľ, maslo, poriadne vymiešame a nátierka je hotová. Medzi tým ako budeme robiť nátierku si kľudne môžeme dať chlieb do hriankovača. Na tanier si narežeme paradajku a mozzarelu, hrianky ak sú už hotové, tak ich natrieme avokádovou nátierkou, pridáme naň vajíčko a máme hotovo.



3. Toast na sladko

- no po pravde ak som počula slovo sladké toasty, tak som ich nemala ani chuť jesť a ešte keď som videla obrázok tak to už vôbec. No napokon som ich ochutnala a dodnes to neľutujem.
 
Budeme potrebovať:

- toastový chlieb (každý podľa potreby)
- 60ml plnotučného mlieka
- 2ks vajce
- 1PL vanilkový extrakt/ 1/2 vanilkového cukru
- 25g maslo
- marhule (baracky)
- šľahačku (nemusi byť, ja som ju použila len pre chuť)

Postup:

Ako prvé si vajíčka vyšľaháme s mliekom a s vanilkovým extraktom. Po vyšľahani si namočíme rozkrojené polovičky chleba a začneme pomaly piecť na panvice. Chleby pečieme len pár minút. Ak toasty máme upečené položíme ich na tanier, ozdobíme ich s marhuľami, šľahačkou a hotovo. Kto chce, tak si ich môže poliať s javorovým sirupom.




Tak čo hovoríte na tieto raňajky?

Ktorý typ Vás najviac zaujal? 

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Nejvíce mě zaujali dva a to ten první a ten poslední rozhodně vyzkouším, jelikož pořád hledám inspirace ať už snídaně nebo i večeře, hlavně když chodím do práce abych nesnídala a nevečeřela pořád to samé.

    Epilepsyylife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výhoda je aj to, že to je rýchle. Na mojom IG nájdeš plno ďalších raňajok.

      Odstrániť
  2. Druhá možnosť je moja najobľúbenejšia :)

    DIEVČA Z KAVIARNE

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram