Tričko s vlastným motívom

5:41

Ahojte,

nedávno som si mohla u značky Kreativator dať spraviť tričko s vlastným alebo ich motívom, tak som to vyskúšala.
Pokiaľ neviete čo je to za značka, tak je to značka, ktorá vytvára trička, mikiny, šálky a iné veci s vlastnou potlačou alebo s potlačou, ktorú majú vo výbere.
Z tričiek majú rôzne tvary (crop top, tričko s V-čkovým výstrihom, s krátkym rukávom a podobne). Tiež čo je dobre, môžete si vybrať tričko z rôznych farieb, napríklad ako sú z bielej, čiernej, ružovej, fialovej modrej a plno ďalších.
Čo ma naozaj prekvapilo bolo dodanie. Svoj návrh som im poslala pondelok a vo štvrtok som ho už mala doma. Myslela som si, že to bude trvať trochu dlhšie, takže som úplne rada, že dodanie majú rýchle.

Tak ako som už spomínala vyššie, tak mohla som si dať vlastný alebo ich motív na tričko. Vybrala som si svoj motív a tričko som si vybrala na štýl crop topu.
Crop top je úplne super a ta potlač sa mi asi najviac páči, myslela som si, že potlač bude nalepená, ale nie je. Spravili to naozaj dobre a kvalitne. Samozrejme som crop top dala aj do pračky aby som vedela či ta potlač aj niečo vydrží. Pár praní potlač vydržala, tak dúfam, že vydrží aj ďalšie.
Crop top na sebe skoro ani necítite, keďže je trochu voľnejší štýl. Ja osobne mám rada takéto voľnejšie trička, crop topy alebo blúzky, pretože takéto veci sa nosia najlepšie. Crop top je 100% bavlna a to je najlepšie.
Veľmi pekne sú aj rukávy, ktoré sú pekne zošité. Ceny za produkty sú v pohode, takže sa oplatí objednávať, a hlavne už len za tu kvalitu a skvelú prácu. 

Aby som nezabudla, tak na ich stránke, ktorú nájdete TU, tak si môžete objednať aj rúška s vlastným alebo ich motívom. Je to super, pretože v tejto situácii sú rúška dôležité a patria medzi základne veci, keď sa niekam vyberiete.
 Môžete ich  sledovať aj na ich instagrame, ktorý nájdete TU







Máte nejaké skúsenosti s touto značkou? 

Ako sa Vám páči tento crop top? 




You Might Also Like

8 komentárov

  1. Crop topy jsou super. Hrozně se mi líbí. Tahle stránka je fajn. Taky mám od nich tričko, už nějakou dobu a je stále pěkné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám veľmi rada takýto štýl trička 😃 Som rada že si spokojná 🙂

      Odstrániť
  2. Konkretne s touto značkou nemám skusenost, ale už som skušala niekolko takých firiem, kde sa dala vyrobit vlastná potlač a zakaždym som bola spokojna. Je to fajn, človek može mať na tričku to čo chce :-)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tejto značke som ešte nepočula, ale tričko sa ozaj vydarilo, je krásne :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, skús navštíviť ich stránku alebo instagram :)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné a jednoduché tričko! 💗 Ja croptopy neobľubujem, no na tebe vyzerá super 🙏🏼
    BarsVee┃A Brief Inquiry Into University Life - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram