Prechádzka na Morskom oku

10:30

Ahojte,

tak a vidíme sa pri ďalšom príspevku a tentokrát to bude o mojom výlete na Morské oko. Niektorí už viete, že pochádzam z východu a samozrejme ako sa vraví "na východe nič nie je", no ja si myslím, že predsa sa len niečo nájde (hihi). A keďže som z východu, tak som cez veľkonočné prázdniny navštívila Morské oko (hoc som tam už bola viackrát, tak až teraz som si povedala, že o takejto krásnej prechádzke sa s vami podelím).

Možno už niektorí Morské oko navštívili a vedia ako tam je, koľko treba ísť od parkoviska k vode a tiež vedia, aké krásne fotky sa tam dajú spraviť.
Tí,  ktorí o Morskom oku ešte vôbec nepočuli, tak niekedy sa nazývalo ako Veľké Vihorlatské jazero. Je to najväčšie jazero vo Vihorlatských vrchoch a tretie najväčšie prírodne jazero. Patrí do Svetového prírodného dedičstva UNESCO, taktiež tu platí 5.stupeň ochrany, čiže je zakázané kúpanie, rybolov a aj člnkovanie.

Ja osobne som, tam bola viackrát ako som už spomínala vyššie, ale aj napriek tomu sa tam stále vraciam s radosťou. Je to naozaj super miesto na prechádzku so svojou rodinou, priateľom alebo kamarátmi. Kľudne si na prechádzku so sebou môžete zobrať a svojho psa, ale pre istotu mu dajte obojok proti kliešťom, aby sa naňho žiaden nedostal. Keď som tam bola s rodinou, tak iba raz sme vzali nášho štvornohého miláčika, a chvála bohu neprišiel domov bez kliešťa.

Je to mieste, kde sa odreagujete, oddýchnete, prídete na iné myšlienky a poriadne poprechádzate. Od parkoviska k jazeru sa kráča približne pätnásť minút (záleží na tom, akým tempom idete). Aby som nezabudla, tak k jazeru sa kráča miernym kopcom, ale cestou určite neprehliadnete miesto, na ktorom je krásny výhľad a na ktorom sú pekné fotky (najnovšie fotky z toho miesta nemám, pretože som sa  nestihla odfotiť). Taktiež celý čas kráčate medzi stromami, takže nebuďte mať signál na mobile.
Voda v jazere je čistá a na slnku trblietavá, uvidíte v nej plávať väčšie ale aj menšie ryby.

Určite Vám odporúčam to obísť celé dookola. Obídete to krásnou prírodou, kde si hlavne dávajte pozor, kde stúpate, pretože v druhej polovici je cestička nerovná. Hneď ako sa dostanete k polovici jazera, tak môžete zísť k vode a pozrieť sa na ňu bližšie.
Po ceste sú umiestnené lavičky, na ktorých si môžete oddýchnuť, vychutnať si kľud a vypočuť si štebotavých vtáčikov a poprípade čľupnutie rýb pri skoku (hihi). Po ceste je aj menší bufet, takže pokiaľ by ste vysmädli, tak si môžete kúpiť vodu.
Tiež Vám odporúčam zobrať si dobrú obuv, pretože ja som mala conversy a všetko som cítila.

Možno z takejto prechádzky po prírode budete unavený alebo Vás budú bolieť nohy, ale myslím si že to určite stojí za to a oplatí sa to navštíviť. Verím, že odtiaľ odídete oddýchnutý, s dobrou náladou a s dobrou spomienkou. 






Boli ste už na Morskom oku? 

Počuli ste už o ňom? 


You Might Also Like

6 komentárov

  1. O tomhle místě čtu poprvé, ale je tam hezky. Takže až se někdy vydám na východ, vím, kam se půjdu podívat. Všude s námi chodí i náš pes. Určitě by se mu tam taky líbilo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite to nezabudni navštíviť 🙂 Tiež si myslím, že sa mu tam bude páčiť 🙂

      Odstrániť
  2. Jasné to je moja srdcová záležitosť. Tiež som z východu, bývam veľmi blízko Morského oka a bola som tam už neviem koľkokrát. Je to fakt nádherné miesto, skrátka rozprávka. Milujem to tam.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jee, to vypadá jako moc krásné místo a musím se přiznat, že o Mořském oku slyším úplně poprvé :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to krásne miesto, kde si dobre oddychneš a odreaguješ sa 🙂 Určite, keď dôjdeš na SK a prídeš na východ, tak to navštív

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram