2 typ otfitov

5:56

Tento typ príspevku na mojom blogu ešte nebol, takže je to prvý príspevok čo sa týka outfitov.
Dúfam, že takýto typ príspevku vás bude zaujímať a, že Vám dá menšiu inšpiráciu na outfity do školy, mesta alebo vonku.
Pokiaľ by Vás zaujímalo odkiaľ čerpám inšpiráciu ja, tak je to pinterest alebo aj môj obľúbený instagram. 
Tak to by bolo na začiatok a teraz na outfity.

Väčšinou predtým ako si idem pripraviť na ďalší deň outfit, tak si pozriem počasie, aby som aspoň približne vedela ako bude. Už podľa počasia si vyberiem outfit, ktorý hoc vyberám minimálne desať minút, ale tak aspoň ráno nemusím stále stať pred skriňou a pozerať čo si vezmem.
Pred skriňou stojím, len vtedy, keď si nepozriem počasie a nepripravím daný outfit. No vtedy pred skriňou väčšinou stojím aspoň dvadsať minút a po dvadsiatich minútach si vyberiem to čo mi ako prvé padne do oči.
Najhoršie je to vtedy, keď mi niekto povie, že niekam ideme a mám byť prichystaná do pol hodinky. Vtedy mi moje mozgové bunky pracujú naplno (hihi). Do polhodinky sa musím stihnúť komplet pripraviť (čiže make up, outfit, keď nie som najedená, tak najesť sa a hodiť rýchlu sprchu).

Niekedy, keď mám voľný čas, tak zvyknem premýšľať čo k čomu zladím, aké farby dám k sebe a k tomu aký účes by sa hodil. Veľmi rada vždy niečo nové vymýšľam a kombinujem, ale to naozaj len vtedy, keď mám voľný (zvyšný) čas, pretože vymyslieť nejaký outfit zaberie viac času ako státie pred skriňou (hihi). Ako som spomínala vyššie, tak inšpiráciu mám z pinterestu alebo z instagramu. Stále tam nájdem nejaký pekný outfit, hoc nie vždy mám doma podobné veci ako sú tam. Ale ja stále niečo vymyslím.

Tak a teraz naozaj k daným outfitov. Pripravila som si pre Vás 2 typy outfitov, tak pustme sa na to.
Obe budú na jarné počasie, keďže máme jar a konečne nám aj slniečko vyšlo.

Prvý outfit

tento outfit bude skôr taký tmavší ako ten druhý. Bude obsahovať čierne pásikavé tričko, rifle s vysokým pásom, hnedý kardigán, čiernu kabelku a čierne mokasíny. Tento outfit som zvolila preto, pretože je veľmi ideálny, keď svieti slnko ale nie je vonku veľmi horúco. Cítim sa v ňom naozaj príjemne. Ja som ten typ človeka, že ja sa v danom outfite musím cítiť dobre, inak si ho nevyberiem a ani neoblečiem.
Pri tomto outfite mi pomáhala nejaké kúsky oblečenia vyberať aj moja sestra, takže na tom prácu ma aj ona.

Čierne tričko -New Yorker
Rifle s vysokým pásom - Terranova
Hnedý kardigán - Bershka
Kabelka -  CCC

      

Druhý outfit                     
                                                                                                                        
tento outfit bude svetlejší a "teplejší". Teplejší preto, pretože bude obsahovať ružovú koženku (ktorá je teplejšia ako predchádzajúci kardigán), biele pásikavé tričko, rifle s vysokým pásom (ktoré majú na kolenách menšie diery), čiernu kabelku a ružové tenisky. Tento outfit patrí medzi moje obľúbene a stále si ho užívam, keď si ho na seba nahodím, pretože rifle, ktoré obsahuje tento outfit sú sestrine a ona ich väčšinou berie so sobou do Nitry. Tento outfit sa hodí aj trochu chladnejšieho počasia.

 Ružova koženka - Bershka
Biele pásikavé tričko - New Yorker
Rifle s vysokým pásom - New Yorker
Kabelka - CCC


 

Aké outfity zvyčajne nosíte vy?

Odkiaľ čerpáte inšpiráciu?  
 

                            

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Já oblékání až tak neřeším. Vezmu kalhoty, tričko, bundu a jdu. Ale tvé sestavy outfitů jsou moc krásné. Hlavně ta růžová koženka je super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné ležérne outfity. U mňa je to rôzne, najradšej nosím elegantnú módu, no nie vždy je nálada aj počasie na mojej strane, takže rifle sú určite vždy záchrana :).
    www.karollinatom.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No niekedy to je ťažké s tým počasím, ale stále sa niečo nájde aj do zlého počasia :)

      Odstrániť
  3. Parádne sú oba! Podobné rifle ako v prvom by som chcela aj ja ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no tie som tiež dosť dlho zháňala a nevedela som ich nájsť, ale nakoniec som ich našla 🙂

      Odstrániť
  4. Oba dva outfity jsou super :)) Pro mě jsou největší inspirací právě podobné články na blozích nebo posty na Instagramu :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež aj ja od rôznych blogeriek sa viem niekedy inšpirovať 🙂

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram