Typy rýchlych reňajok

11:00

Ahojte,

na mojom instagrame  som sa Vás pýtala či by ste chceli na mojom blogu ďalší príspevok typu ako sú rýchle raňajky alebo čo sa týka jedla. Väčšina odpovedala, že by ste takýto typ príspevku chceli, tak som sa rozhodla, že ďalší príspevok bude ,, Typy rýchlych raňajok ". 
Keďže už približne mesiac mávam iné raňajky ako som mávala, tak v tomto príspevku Vám dám menši typ ako na rýchle raňajky. Od kedy mávam na ráno rýchlo spravené raňajky, tak viac toho stíham a stále mám aspoň päť minút ešte čas.
Zatiaľ vám tu dám dva typy rýchlych raňajok a keď budú na tento príspevok dobré ohlasy, tak napíšem ďalší príspevok na podobnú tému, ale o tom sa dozviete neskôr na mojom instagrame. 

Tieto typy mám od sestry, ktorá ma naučila mať takéto jednoduché, chutné a rýchle raňajky. Jéj instagram  nájdete TU. Taak a môžme sa pustiť do toho (hihi)

Prvý typ rýchlych raňajok 

 Tieto mám úplne najradšej. Nič zložité, úplne jednoduché a hlavne veľmi chutné. Asi najčastejšie na raňajky mám tento typ, keďže mi najviac chutia a po nich vydržím aspoň hodinu a pol nejesť, taká som z nich najedená (hihi).

Ingrediencie 
 1ks biely jogur
Jahodové müsli 
2ks jahody
Hrozno podľa vás
Čučoriedky podľa vás
Kokos jednú malú lyžičku  

Postup

  1.  Do misky si dáme biely jogurt.
  2. Do misky, kde sme si dali jogurt nasypeme müsli.
  3. Narežeme si ovocie, ktoré sme si pripravili. Je to je jedno v akom paradi (hihi) .
  4. Biely jogurt s müsli a ovocím posypeme kokosom a je to hotové.

Druhý typ rýchlych raňajok 

Tento typ väčšinou si dávam, fakt vtedy, keď mám už malo času na raňajky. Mňa osobne tento typ zasýti, ale nie na dlho. Je podobný ako prvý a taktiež chutný. Postup je úplne jednoduchý a rýchli. 

Ingrediencie
1ks banán
1ks mandarínka
Polovica granátového jablka  

Postup

Postup nebude vôbec dlhý, len dve odrážky a to úplne jednoduché.

  1. Do misky si narežeme ovocie, ktoré sme si prichystali. Tu to je tiež úplne jedno v akom paradí. 
  2. Pokiaľ ste si to dávali postupne, tak stačí to už len zamiešať a hotovo. 

  
Čo jedávate na raňajky vy?

Máte slané alebo sladké raňajky? 

Tak to by bolo na dnes všetko, dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil. Budem veľmi rada ak mi na otázky odpoviete dole v komentároch a prajem Vám dobrú chuť.


 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Snídám max kafe, ale tohle vypadá jako něco, co by mě mohlo navést snídat! :) Děkuji moc, rozhodně bych další tipy ocenila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja momentálne mám obmedzenú stravu, kvôli zdravotným problémom ale väčšinou jedávam raňajky skôr na slano :)
    Vera

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak skóre uzdravenie prajem 🙂 Keď to bude lepšie, tak určite skús jeden z týchto typov 🙂

      Odstrániť
  3. Miluji ovoce k snídani, vždy mě dokáže pořádně nakopnout :-)

    MOJE VEČERNÍ PÉČE O PLEŤ

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám strašne rada tvaroh zmiešaný s cukrom, čerstvým a sušením ovocím, orechmi a ovsenými vločkami :).

    VLADIES

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram