Recenzia na produkty od značky Lush

7:00


Ahojte,

tak a máme tu ďalšiu recenziu na produkty od značky Lush. Tentokrát sú to produkty z dekoratívnej kozmetiky, čo sa moc teším. Túto značku som Vám už spomínala v tomto príspevku, kde bola recenzia na produkty s ktorými som bola naozaj, že spokojná. Pokiaľ ste tu recenziu nečítali, tak klik na odkaz.
Tí, ktorí ste tu nový a nepoznáte túto značku, tak sú to ručne vyrábané produkty, taktiež 100% vegetariánske čiže nie sú testované na zvieratách (čo si myslím, že je naozaj fakt super) a sú z prírodných materiálov.
Značka Lush zasiela aj do SR, takže pokiaľ by Vás zaujali nejaké produkty, tak určite si ich objednajte. Ich link na stránku, kde si môžete objedať produkty nájde TU a taktiež ich nájdete aj na Instagrame .
Taaak a môžme sa pustiť na to (hihi).

Produkty, ktoré mi tentokrát zaslali som si vyberala ja. Pokiaľ ma sledujete na mojom instagrame, tak viete, že som si vybrala maskaru, primer a rozjasňovač. 

Ako prvé začne s maskarou:

 tak s touto maskarou som najviac spokojná. Po pravde som nečakala že bude až taká dobrá. Je to maskara, ktorá Vám ma predĺžiť a posilní mihalnice, taktiež obsahuje vitamín A,C a E. Maskara je v praktickom balení, takže zmestí sa Vám všade a ani nezaberie veľa miesta.
Jediné čo sa mi už veľakrát stalo bolo, že keď som prišla zo školy alebo z mesta domov, tak som mala  maskaru na hornou viečku odtlačenú. Inak som s ňou veľmi spokojná a tie mihalnice naozaj predĺži. Určite Vám ju odporúčam.


Druhý produkt je primer:

naozaj, že fakt dobrý produkt, ktorý som si tiež veľmi obľúbila. Tento primer obsahuje olej v kombinácií s bio bambuckým maslom, ktorý krásne zmatní pleť a zanechá krásnu hebkú pleť. Balený je v malom kelimku čo je výhodou, pretože sa nemusíte báť, že sa Vám otvorí v kozmetickej taštičke alebo v kabelke. Vec, ktorá mi vadila na začiatku bola jeho vôňa, ktorá bola silná a nepríjemná, ale teraz som si na ňu už zvykla (hihi). Taktiež čo mi vadí je to, že keď si ho nanesiem na tvár pomocou rúk, tak potom mám od toho všetko mastne (čiže odporúčam hneď po nanesení na tvár umyť si ruky). Inak je to naozaj dobrý produkt vďaka, ktorému Váš make up vydrží dlhšie.


A ako posledný produkt je rozjasňovač:

tak tento rozjasňovač mi prišiel krásne zabalený čo ma moc potešilo a taktiež sa mi páči jeho pigmentácia, ktorá je naozaj dobrá. Pokiaľ si tvár nechcete veľmi rozjasniť, tak Vám úplne stačí aplikovať malé množstvo. Výdrž som doteraz neodhadla, pretože niekedy, keď som zo školy prišla domov, tak som ho na tvári ešte mala a raz nie. Taktiež, keď som si ho nanášala, tak som ho držala za koniec (za to čierne) až kým sa mi nezlomil, tam kde sa to čierne záčina. Viac k nemu nemám čo povedať, len, že Vám ho odporúčam. Rozjasňovače majú v rôznych farbách, takže máte z čoho vyberať.
 Pokiaľ by Vás zaujímali ešte nejaké informácie ohľadom tohto alebo aj ostatných produktoch, tak napíšte mi to do komentára.


Link na produkty:
Maskara
Primer
Rozjasňovač

Zaujali Vás nejaké produkty? 

Máte nejaké skúsenosti s výrobkami od Lush? 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ani jsem nevěděla, že Lush má i dekorativku. Nejvíce mě zaujala ta řasenka. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má toho viac :) určite si pozri ich stránku a tu maskaru jednoznačne odporúčam :)

      Odstrániť
  2. Super, doteraz som tieto produkty nepoznala, takže veľká vďaka za recenziu ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zamálo 😊 dúfam, že sa zastavíš na ich stránke 🙂

      Odstrániť
  3. Všechno :D ráda bych nějaký produkty značky Lush vyzkoušela, zatím jsem neměla to štěstí. :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa zástav na ich stránke a objednaj si niečo, určite nebudeš ľutovať 🙂

      Odstrániť
  4. Jéé :) chtěla bych nějaké produkty od téhle značky vyzkoušet. Zatím jsme zkoušela jen masku od kámošky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ti tuto značku aj odporúčam 🙂 tiež majú dobre aj bomby do kúpeľa 🙂

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram