Lush Fresh handmade cosmetics

4:59

Ahojte,
na začiatok sa Vás asi spýtam, ktorí z Váš milujú ručne vyrábanú kozmetiku? Pokiaľ sú tu takí čitatelia, tak dnešný príspevok bude o Lush fresh handmade cosmetics. Produkty od tejto značky sú ručne vyrábané čo je fakt skvelé. Tí, ktorí tu značku nepoznajú, tak určite navštívte ich E-shop a taktiež aj Instagram (určite si niečo vyberiete). Mňa osobne ich produkty veľmi zaujali, pretože vyzerajú naozaj super a hlavne je to ručne vyrábaná kozmetika ako som už spomínala vyššie a ja milujem ručné vyrobenú kozmetiku (hihi). Lush cosmetics je anglicka firma. V Českej republike sú dva obchody s touto značkou konkrétne Praha 1 (obchodné centrum Palladium) a potom Praha 5 (obchodné centrum Nový Smíchov). 

Tí, ktorí tu značku poznajú, tak vedie, že Lush produkty sú 100% vegetariánske, čiže nie sú testované na zvieratách a hlavne sú z prírodných materiálov. Ja osobné mám fakt veľkú radosť z ich produktov.
Keďže som s nimi nedávno začala spolupracovať, tak mi poslali pár produktov (konkrétne tri) a úplne ma tešili (hihi).
Produkty, ktoré mi zaslali sú - Sprchový gél (Rose Jam), Bombu do kúpeľa (Strážca lesa) a produkt na vlasy, ktorý sa volá Karma comba. 



Sprchový gél (rose jam) ma hlavne zaujal svojou vôňou. Je naozaj krásna (hoc po pravde, keď ju už dlhšie voniam, tak mi už tak nevonia. Ale mne to neprekáža, pretože keď ju ovoniam len dvakrát alebo trikrát, tak je fakt krásne. 
Po nanesení tohto sprcháču je pokožka hebká a príjemná na dotyk. Tento sprcháč mi príde viac hustejší ako nejaký z drogérie, Ale je naozaj dobrý. Určite Vám tento sprchový gél od tejto značky odporúčam 


Bomba do kúpeľa (strážca lesa) skôr, ako Vám opíšem túto bombu do kúpeľa, tak Vám poviem, že táto bomba bola moja prvá, ešte som žiadnu inú neskúšala.
Takže táto bomba do kúpeľa sa mi veľmi páčila hlavne tým, že obsahovala drobné trblietky, ktoré po pravde som si všimla trošku neskôr a potom ma zaujala jej vôňa, ktorá Vám rozvonia celú kúpeľňu. Úplne nádhera. Potom neviem či aj ostatné bomby do kúpeľa (myslím z nejakej drogérie) sú také, že keď výberete alebo nadvihnete ruku alebo nohu, tak budete mať možno sekundu mastnú pokožku. Mne osobne to nevadilo, ale tak možno niektorým ľuďom to vadí.
Bomba do kúpeľa je vytvorená vo farbe svetlej a tmavej zelenej, ale keď ju hodíte do vody, tak voda bude modrá a nie zelená. Taktiež Vám tento produkt určite odporúčam.


Karma comba produkt, ktorý som od začiatku veľmi nevedela načo je, no potom som na to prišla pomocou ich webu, kde písalo, že je to na vlasy a jeho účinky majú byť - uľahčuje rozčesavanie, vlasy zjemňuje a stará sa o vlasu pokožku.  Tak podľa mňa všetky účinky sú pravdivé, pretože tie vlasy naozaj zjemni a to rozčesavanie naozaj uľahčuje hoc ja si vlasy rozčesujem len vtedy, keď si ich idem umyť, pretože mám kučeravé vlasy. Ale keď ich rozčesujem, tak naozaj mi to uľahčuje nemám, také zauzlené vlasy. A okrem jeho účinkov krásne vonia. Keď si to nanesiete na vlasy, tak Vám to začne peniť. Tak, ako Vám odporúčam aj tamtie produkty, tak Vám odporúčam aj tento.


Všetky tieto produkty a ešte viac nájdete na ich webovej stránke https://cz.lush.com/. Predávajú aj make upy, mydla, masky a tak ďalej. Určite navštívte ich web a takisto aj ich instagram. Značka zasiela produkty aj do SR, takže pokiaľ ste zo Slovenska, tak si aj vy môžete kľudne objednať nejaký ich produkt.

Poznáte túto značku? 

Máte doma už nejaký ich produkt? 

You Might Also Like

4 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram