Aké plány som mala na prvý mesiac prázdnin a ako som si ho užila?

5:11

Ahojte,
tak a jeden mesiac prázdnin už máme za sebou. Určite sa nikto neteší z toho, že jeden mesiac ubehol, tak rýchlo. Ako ten čas rýchlo letí. Ani sa nenazdáme a už naspäť zasadneme do školských lavíc. No, ale nemyslíme na to, ale radšej na to, že ako ste si užili prvý mesiac.
Každý si ho užil podľa svojich plánov. Taktiež všetky plány Vám nemuseli vyjsť, ale dúfam, že vyšli, aby ste si mohli ďalej plánovať. Ja som svoje plány mala na tieto prázdniny a či mi vyšli podľa mojich plánoch sa dozviete v tomto príspevku a taktiež sa dozviete ako som si užila prvý prázdninový mesiac.

V prvom rade poviem, že cez tieto prázdniny nebrigádujem nikde, takže som celé dni doma.
Dôvod prečo nebrigádujem je, že nikde v mojom meste a v okolí nepotrebujú brigádnika, pretože už majú alebo problém je aj v tom, že nemám ešte osemnásť rokov (to je asi ten najväčší problém).
Ale má to aj svoje výhody, keď nikde nebrigádujem a to, že nemusím ráno skoro vstávať, som celý deň doma a porobím doma čo treba a môžem sa Vám stále venovať.

Prvý prázdninový mesiac si myslím, že som strávila super. Ako som spomínala vyššie, tak na tieto prázdniny som si spravila plány a či mi už vyšli alebo nie, tak čítajte ďalej.
Čo mi nevyšlo- povedala som si, že budem vstávať skôr aby som všetko postíhala a hlavne aby som mohla byť dlhšie v kontakte s Vami (to mi celkom vyšlo, hihi). Potom som si povedal, že budem častejšie vydávať príspevky (to si myslím, že aj to som splnila), taktiež som mala v pláne, že pôjdem na kratší výlet skôr, ako pôjdem s rodinou na dovolenku do Talianska (to mi tiež vyšlo :D bola som so sestrou a jej priateľom v Nitre), potom som už iba mala v pláne odreagovať sa na dovolenka a prísť stamadiaľ trošku hnedá (na dovolenke som sa trochu odreagovala a hnedá som tiež prišla) 

Plány, ktoré mi nevyšli sú len dva a aj to len ohľadom mojej postavy.
Čo mi nevyšlo- nevyšlo mi to, že som si povedala, že cez prázdniny budem chodievať behať aby som si spevnila postavu (no bohužiaľ behávať nechodievam, pretože nemám s kým a sama behávať nechodievam, stále je dobre chodievať behávať s niekým ako sám). Taktiež som si povedala, že budem robiť každý deň drepy a cvičiť na chrbticu (no z toho každého dňa sa vyskytlo tri dni do týždňa). 

Prvý mesiac podľa mňa dosť rýchlo ubehol, ako som už spomínala vyššie. Tento mesiac som si oddýchla, odreagovala som sa, užila som si ho naplno, hoc niektoré plány mi nevyšli, ale to nevadí, veď stále mi viac plánov vyšlo. Stále myslím, len na to dobré.




Aké plány ste mali vy na prvý mesiac prázdnin? 

Vyšli Vám všetky plány? 

Ako ste si užili prvý mesiac prázdnin?









You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram