Čo robiť posledný deň prázdnin

7:00

Ahojte,
ešte len nedávno nám začali prázdniny a teraz  nám už končia. Dva mesiace ubeholi, tak rýchlo, že som to nestihla ani reagovať (hihi). Už iba jeden deň sme doma a potom naspäť do školy.
Možno tu niekto je taký čo sa už nevie dočkať kým naspäť zasadne do školských lavíc. No po pravda ja sa osobne neteším do školy (hihi). Ja by som prijala ešte aspoň jeden mesiac prázdni :D Predpokladam, že nájdu sa tu aj takí čitatelia čo majú na to taký názor ako ja.

Keď som bola mladšia, tak som sa ani ja nevedela dočkať kým naspäť pôjdem do školy. Vtedy som sa však doma viac nudila a nemala takých kamarátov, aby som s nimi išla von. Vtedy som sa tiež nevedela dočkať spolužiakov (no samozrejme, len niektorých :D) a chcela som sa už učiť, písať domáce úlohy a či chodiť v nových veciach, ktoré som si kúpila. Pokiaľ si teraz zopár z vás pomyslelo, že som taký typ človeka, že sa musí ukazovať s novými vecami na verejnosti, tak to nie je pravda. Ja sa na verejnosti nepotrebujem ukazovať, vtedy som bola oveľa mladšia ako som teraz a rozmýšľala som inak. Jednoducho veľmi som sa tešila, že pôjdem naspäť po dvoch mesiacoch do školy. Hoc som sa bála toho vstávanie, lebo každé prázdniny čo boli, tak som vstávala minimálne o pol desiatej, ale tak na to vstávanie som si zvykla ako vždy :D.
 No teraz je všetko úplný opak (hihi). Do školy sa veľmi neteším, ako som už spomínala vyššie. Doma sa tiež až tak nenudím aby som sa chcela už učiť :D.  A na spolužiakov či sa teším? Ja už to, tak neberiem či sa teším alebo neteším, pretože je to už iné, vtedy som sa tešila, pretože bola som mladšia a verila som skoro každému nevedela som ešte, tak poriadne rozoznávať ľudí ako viem teraz, vtedy som sa naozaj tešila a nevedela sa dočkať. Teraz mám jednú pravú kamarátku s ktorou chodím cez prázdniny von a ona mi stačí netreba mi už nikohu ďalšieho, takže teraz mi nikto nechýba. No späť k článku :D.

Určite sa tu nájdu aj takí čo už na jeden deň prázdnin plány nemajú, ale určite sú tu tiež aj takí čo majú plány až úplne, že do konca prázdnin. Ja osobne plány už nemám, ja si už neplánujem nič, a keď tak to sú, len také menšie moje plány.  Na prvý mesiac prázdnin som plány mala a či mi vyšli sa dočítate TU. Tento mesiac som veľmi naplánovaný nemala skoro vôbec (hihi), ale aj tak som sa doma nenudila. Tí, ktorí majú plány, tak dúfam, že Vám vychádzajú a tí, ktorí plány nemajú, tak čítajte ďalej a nižšie sa dozviete čo ešte môžte robiť alebo skúsiť na ten jeden deň čo sme doma.

Určite nesmúťte, že nemáte plány. Nie ste jediný čo nemá plány. Pokiaľ sa doma nudíte alebo nemáte čo robiť, tak vyskúšajte tieto typy a určite sa nudiť nebudete (hihi). Tak poďme na to, že čo robiť posledný deň prázdnin:

  1. Pokiaľ sa doma nudíte a neviete čo robiť a máte doma štvornohého priateľa (psíka), tak vezmi ho na prechádzku. Pokiaľ nemáte psíka, tak zavolajte kamarátom či nepôjdete na menšiu prechádzku alebo či si nepôjdete niekam sadnúť. 
  2. Upečte si nejaký zákusok. 
  3. Vyberte sa na nejaký menší výlet blízkosti Vášho mesta, regiónu.
  4. Vytvorte si doma nejaké diy. 
  5. Skúste si nalíčiť nejaký make up alebo sa venujte sebe. Spravte si manikúru alebo pedikúru, vyčistíte si pleť (dajte si masku, peeling alebo čistiaci gél), doprajte si masáž nôh alebo sa povenujte svojím vlasom (dajte si na nich masku, kondicionér, nejaký domáci zábal...)
  6. Skúste si doma trochu zacvičiť. 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram