Bebutter (recenzia)

6:58

Ahojte,
tak a máme tu ďalšiu recenziu, no tentokrát to bude o značke Bebutter. Možno niektorí tu značku už poznajú a možno niektorí nie. Na instagrame som pridávala fotky ich produktov a pod fotkami ich trochu opísala, takže pokiaľ ma sledujete na instagrame, tak ste sa o tejto značke už tak trochu aj dozvedeli (hihi).
Táto značka je certifikovaná kozmetika z bambuckého masla čo je super. Všetky produkty sú BIO. Takže pokiaľ ste milovníci Bio značiek, tak určite si mrknite ich web a taktiež instagram.
Ja som sa o tejto značke dozvedela na instagrame kde som si klikla na ich webovú stránku a tam má zaujali niektoré produkty. Produkty, ktoré mám doma, tak ma prekvapili hlavne svojou vôňou. Nečakala som, že budú až tak krásne voňať. Vôňa cítiť, že nie je umelá. Je fakt krásna.
Produkty mi od tejto značky sadli úplne dobre, hoc jeden som ešte nevyskúšala (prečo sa dozviete nižšie). Nižšie sa taktiež dozviete aké a koľko produktov mi poslali. Určite Vám pri každom jednom produkte ešte napíšem či Vám ho odporúčam alebo nie (tak ako zvyknem).

Aké a koľko produktov mi poslali?

Produkty mi prišli v dvoch malých krabičkách, kde v jednej krabičke sa nachádzali štyri produkty a druhej dva produkty. Prišlo mi to krásne zabalené čo má veľmi potešilo (hihi).
Konkrétne v prvej krabičke sa nachádzali - dva BIO bambucké krémy a dve BIO bambucké maslo v tyčinke. V druhej krabičke sa nachádzali - dve BIO bambucké šľahané masla. Takže dokopy mi poslali šesť produktov s ktorými som väčšinou spokojná.


Začnem s Bio šľahaným bambuckým maslom, ktoré sa nanáša na celo tele a môžte ho použiť na vlasy a taktiež aj na tvár. Po pravde ja som ho na vlasy a tvár nepoužila. Pre tích ktorí nevedia čo je to BIO šľahané bambucké maslo, tak je to pena, ktorú si nanesiete buď na telo, tvár alebo vlasy ako som už spomínala vyššie. Majú ho v šiestich vôňach a to sú: natural - citlivá pokožka, rakytník s pomarančom - regenerácia, levanduľa - relax, grep - celulitída, citrónová tráva - osvieženie. Ja mám doma rakytník s pomarančom a levanduľa. 
No po pravde som si viac obľúbila ten rakytník s pomarančom, pretože sa mi lepšie nanáša na pokožku ako tá levanduľa aj to neviem prečo, keď obe majú penovú konzistenciu. Taktiež ta vôňa levandule a rakytníka s pomarančom sú na nezaplatenie (hihi).
Po nanesení na telo je ta pokožka hebká a príjemná na dotyk.
Určite Vám tieto produkty odporúčam, ale skôr ten rakytník s pomarančom. Cena týchto produktov je 179kč.



Pokračujem s krémami s BIO bambuckým maslom, ktoré sú určené na tvár a telo. Ja som ich konkrétne používala len na ruky a taktiež som s nimi spokojná (teda používala som iba jeden). Krémy majú len v troch vôňach a to: rakytník - regenerácia, levaduľa - revitalizácie, oves - upokojenie. Doma mám oves a levanduľa. Používam skôr levanduľovým krémom. Levanduľový krém viac cítiť (krajšie vonia) ako ovesový. Ten oves skoro ani necítiť, musíte ho viackrát ovoniať.
Oves podporuje upokojenie, prirodzenú hydratáciu a ochranu pokožky. Taktiež pôsobí proti podráždeniu a starnutiu. Kedže ja nemám podráždenú pokožku, tak som ho dala mamke a ona je s ním spokojná. Tento krém som si naniesla možno len dvakrát. Viac sa mi páči ten levanduľový.
Levanduľa pokožku rúk skvele zregenerujú, tak, že bude vláčna a pružná. Tento krém najčastejšie používam, keď idem spať.
Na ich webe písali, že ruky po týchto krémoch by nemali byť mastné, no ja keď som prvýkrát použila ten levanduľový krém, tak som mala ruky mastné, ale keď som ho použila už druhý, tretíkrát, tak tie ruky som mastne nemala. Bolo to tím, že prvýkrát som si naniesla veľké množstvo krému. Takže pokiaľ si nanesiete menšie množstvo, tak tie ruky naozaj nebudú mastné.
Z týchto výrobkov Vám skôr odporúčam ten levanduľový. Cena týchto krémov je 109kč.


Noa ako posledné tu máme BIO bambucké masla v tyčinke. Tiež ako aj tamtie produkty, tak aj tieto môžete použiť na tvár, telo a vlasy. BIO bambucké maslo v tyčinke zmierňujú prejavy akné, ekzémov a iných kožných nedokonalostí, pomáhajú pri starostlivosti o pokožku s drobnými poraneniami, popáleninami, prejavy celulitídy, pri regenerácii pokožky v okolí jaziev. BIO bambucké maslo v tyčinke majú v piatich vôňach a to: natural - citlivá pokožka, rakytník - regenerácia, lavanduľa - relax, grep - celulitída, citrónová tráva - osvieženie. Doma mám grep a citrónová tráva. Z týchto produktov som tiež použila len jeden, ktorý som si veľmi obľúbila a z ktorého mám najväčšiu radosť. Použila som grep, ktorý je naozaj super. Tento produkt zlepší náladu jeho sviežou vôňou. Je dobrý pri starostlivosti o pokožku s prejavmi celulitídy. Proste s týmto produktom som veľmi spokojná a určite Vám ho odporúčam.
Lenaduľu som zatiaľ ešte nevyskúšala, pretože sa mi veľmi zapáčil grep, ako som už spomínala vyššie. Hneď, ako ju vyskúšam dám Vám vedieť. Cena týchto produktov je 159kč.



Všetky produkty od tejto značky majú certifikáciu CPK bio. Určite Vám odporúčam vyskúšať aspoň jeden výrobok od tejto značky. Uvidíte, že nebudete ľutovať. Nezabudnite navštíviť ich web a instagram.

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Tahle značka vypadá tak skvěle! Ale ještě jsem od nich žádné produkty nezkusila...budu to muset napravit:D. Moc pěkná recenze!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj 🙂 Teraz majú ďalšie dva nové produkty. Ďakujem 😘

      Odstrániť
  2. Wau, teda to opravdu vypadá úžasně!!! :) Abych se přiznala, tak je to poprvé, co o této značce slyším, ale moc se mi líbí, jsem z této recenze nadšená, všechny výrobky mě zaujaly! Hlavně mě opravdu zaujalo, že se dá to bambucké máslo použít i na vlasy, to je pro mě novinka :)) A tyčinka? Ta vypadá naprosto skvěle!! :)

    Malá Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram