Večerné líčenie s paletkou od značky Revolution.

6:44

Ahojte,
ozývam sa Vám, tak trošku po dlhšej dobe, pretože začala škola a mám toho trošku viac, ale budem sa to snažiť napraviť a príspevky budú vychádzať častejšie. Keďže som mala piateho septembra narodeniny, tak som od sestry dostala paletku očných tieňov od značky Revolution . Po tejto paletke som už dlhšiu dobu pozerala a nakoniec som ju aj dostala (hihi). Táto paletka ma dosť prekvapila svojou pigmentáciou. Vôbec som nečakala, že bude mať taký krásny pigment. Taktiež sa mi na tejto paletke páči, aké farby obsahuje. A čo je na tom najlepšie, tak farby sa dajú navzájom kombinovať čo je naozaj super. Veľmi som z nej nadšená (hihi).

Po pravde mi prv ta paletka, len stala na stole a sestra ju sem tam použila, pretože ja som ju vtedy vyskúšať ešte nestihla (tak aspoň ona ju požívala), pretože ja kým paletku nevyskúšam na skúšobnom líčeni, tak sa s danou paletkou nenalíčim. No keď som mala viac času a som sa doma, tak trochu nudila (veď tí čo ma sledujú už dlhšie, tak vedia, že keď sa doma nudím, tak začnem sa líčiť alebo niečo vyrábať), tak som si povedala idem sa nalíčiť s novou paletkou. Líčenie som v hlave premyslený nemala. Nemala som žiadnu inšpiráciu. Ja si myslím, že líčenie, ktoré som vytvorila je skôr také večerné, ale kľudne sa takto môžte nalíčiť aj cez deň, keď idete do mesta.  Ako líčenie dopadol sa dozviete nižšie.

Ako som postupovala

  1. Ako prvé som si spravila obočie, ako to robím pri každom jeden líčení. Mne osobne je lepšie začať obočím ako napríklad make upom alebo korektorom. Make up/korektor dávam ako posledný. Malo by sa to tak aj robiť, pretože keď si na pleť nanesiete prv make up/korektor, tak počas líčenia si ho môžete aj zotrieť, keďže niekedy sa stáva, že sa pomýlite a musíte si to opraviť tým, že si to zotriete. Dúfam, že ste ma pochopili (hihi)
  2. Keď obočie mám už hotové, tak pokračujem na očné viečko, kde si nanesiem podkladovú bázu pod očne tiene. 
  3. Keď podkladovú bázu mám nanesenú, tak začnem nanášať očne tiene. Začnem od najsvetlejšieho očného tieňa. Na svetlí tieň si nanesiem tmavší, ale svetlí tieň nezakryjem úplne. Ďalej pokračujem trblietavým očným tieňom, ktorý nanesiem na stred viečka. Zakryje trochu tmavší očný tieň. 
  4. Ďalej pokračujem očnou linkou, ktorou si nakreslím krídielka a to líčenie trochu zlepším.
  5. Ako predposledný krok si nanesiem bázu pod make up a potom si začnem nanášať make up na tvár. Nedokonalosti zakryjem ešte korektorom. 
  6. A ako posledný krok si nanesiem rúž a celé líčenie zafixujem fixačným sprejom.       




Tak dúfam, že sa Vám dnešné líčenie páčilo, nezabúdajte ma sledovať na mojom instagrame a taktiež blogu. Majte sa krásne :)

You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram