Blog, rodina, učenie ako to všetko stíham

5:57

Ahojte,
dlho som uvažovala nad týmto príspevok či ho mám napísať alebo nie. Nakoniec som sa rozhodla, že ho napíšem, aby ste vedeli, že ako to nestíham. Veľakrát sa stalo, že som blog, tak trošku zanedbala a to len kvôli tomu, že som nestíhala. Ako som ten blog zanedbávala, tak som si začala uvedomovať, že mi to písanie príspevkov chýba a v ten moment som si tiež uvedomila, že si ten čas musím rozdeliť, tak aby som sa stíhala venovať Vám (blogu), rodine a taktiež škole. Niekedy to nie je jednoduché, pretože keď Vám v škole dajú milión úloh, k tomu ešte nejaké tie látky, tak niekedy sa ten človek nestíha venovať všetkému čo by chcel.
Ako som nastúpila na strednú, tak hlavne v tedy som ten blog začala trošku zanedbávať. Príspevky vychádzali možno raz za dva týždne čo je dosť málo. Stále sa snažím aby som príspevky vydávala aspoň dvakrát do týždňa. Vždy keď vidím vaše ohlási na moje príspevky, tak mám vždy väčšiu a väčšiu chuť písať a vydávať nové a nové príspevky.
V predminulom príspevku som Vám tiež písala o tom, že sa ozývam po dlhšej dobe, pretože som nestíhala. Taktiež som Vám tam napísala, že sa budem snažiť, aby príspevky vychádzali častejšie. Tak sa aj stalo. Od tej doby príspevky píšem častejšie a aj ich častejšie vydávam. Link na ten príspevok nájdete TU.
Ako som začala písať tie príspevky častejšie, tak som si aj ten čas musela nejako rozdeliť, aby som sa venovala práve tomu čo som chcela. To je rodina, vy (blog), škola a nejaké veci, ktoré neboli až tak potrebné (ale, keď sa zvýšil čas, tak som ich spravila).

Rodina
Pre mňa veľmi vzácna. Rodine sa stále snažím venovať najviac času a to v tom zmysle, že stále, keď prídem zo školy, z vonku alebo z nejakého výletu, tak stále sa s nimi rozprávam, delím sa s nimi o zážitky. Keď sa doma nudím a nemám náladu na písanie nejakého príspevku, tak pôjdem za rodinou, kde sa spolu bavíme o rôznych veciach. Keď som sa už stihla poučiť do školy a príspevok mám tiež už napísaný, tak pôjdem za rodinou. Vždy keď mám ten čas, tak chodím za rodinou a trávim s ňou čas.

Blog
Tak o blogu som Vám už písala, tak trošku vyššie. Príspevky sa snažím písať čo častejšie a vydávať ich tiež častejšie. Samozrejme na písanie príspevkov musím mať hlavne náladu. Príspevky píšem vo svojom voľnom čase. Hlavne ak toho nemám v škole až tak veľa. Niekdy zvyknem písať príspevky aj pri rodine.

Škola
Tak škola tu hra hlavnú rolu. Keď v škole dostaneme toho veľa, tak je jasné, že nenapíšem ani jeden príspevok, nepovenujem sa rodine a nespravím tie veci, ktoré by som ešte chcela. Niekedy som mala taký režim, že keď som prišla zo školy domov, tak hneď som sadala za knihy a učila sa, a to len kvôli tomu, aby som večer mala už od učenia kľud. Teraz to je úplne inak. Teraz, keď prídem domov, tak počkám hodinku, dve a až tak sa pôjdem učiť. A ako som už spomínala vyššie, tak keď som už poučená, tak idem za rodinou a trávim s ňou čas.

Ako trávite svoj čas vy? 

Tiež si ho rozdeľujete? 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram