Ľudí, ktorých rada sledujem na Instagrame

5:00

Ahojte,
takže ako som sľúbila v minulom príspevku, že sa budem snažiť aby príspevky vychádzali častejšie, tak mám tu pre Vás ďalši príspevok. Tento príspevok bude trochu iný ako ostatné, keďže väčšina mojich príspevkov je o lúčení, recenziách, o mojom živote a podobné veci.
Tento príspevok som sa rozhodla napísať kvôli tomu, lebo chcem aby ste vedeli, ktorych ľudí rada sledujem na Instagrame a od koho mám menšiu inšpiráciu.
Budeme sa baviť o babách, ktoré sú tiež blogerky, len viac skúsenejšia ako ja (hihi). Sú to dve baby, ktoré pochádzaju zo Slovenska. Mňa osobné zaujali tým, že, aký ma desing ich instagram a blog takisto. Baby mi prídu strašne milé a zlate. Na ich Instagram som narazila na instagrame, kde ich instagram zdieľala jedna baba. Hneď ma zaujali a začala som ich sledovať. Ich instagram Vám napíšem nižšie, kde Vám o každej jeden poviem trošku viac. Nižšie Vám, taktiež nechám link na ich blog, kde si určite obľubuje nejaký ich článok.
Tak a na začiatok by to stačilo a pustme sa opísať tie dve baby, ktoré mena ešte nepoznáte.

Prvá baba, ako som už spomínal vyššie, tak som ju našla na Instagrame, tak, že ju niekto zdieľal. Ako som si klikla na jej Instagram, tak hneď sa mi zapáčil, aký má desing a ako sú tie fotky kvalitne odfotené. Krásne upravené a odfotené fotky má vždy záujmu a niekedy má vedia aj inšpirovať (hihi).
O koho vlastne ide?
Dievča, ktoré na Instagrame sa volá Alexxiew. Možno ju už niektorý poznáte a možno nie. Pokiaľ ju ešte nepoznáte, tak v dnešnom príspevku sa o nej niečo dozviete
Je to krásne dievča s fakt krásny insgramom a blogom takisto. Na Instagrame ju sledujem už dlhšiu dobu a netrvalo mi dlho aby som si obľúbila (hihi). Jej fotky na instagrame sa farbou viažu jedna na druhu. Na Alexxiev som si obľúbila aj jej štýl obliekania a hlavne jej líčenia, ktoré vždy vyzerajú skvelé.
V skratke: Milé, zlate dievča s krásnym instagramom a blogom, ktoré toto všetko stíha aj cez školu.
Jej Instagram nájdete TU.
Určite navštívte aj jej blog, kde sa dozviete viac o kozmetike a značkách ako je Yves Rocher, Revolution a podobne. Jej blog najndete TU.
Určite Vám ju odporúčam sledovať.








Druha baba, ktorú som takisto našla ako prvú (už ste sa to mohli dočítať vyššie). A takisto ma hneď zaujala tím, že, aký má dasing jej instagram, ako sú tie fotky krásne odfotené a upravené.
Ide o babu, ktorá sa na isntagrame volá Alwayssmilingmia. Túto babu tiež možno niektorí z Vás už poznajú a možno nie. Je to taktiež blogerka ako som už spomínala na začiatku.
Ide o strašne sympatickú, usmiatu a milú babu, ktorá Vám zdvihne náladu so svojím úsmevom, keď máte zlý deň.
Okrem toho, že ma zaujala svojím instagramom a úžasnými fotkami, tak aj táto baba ma zaujala svojím štýlom a hlavne úsmevom. (Podľa mňa u nej zlé dni veľmi neexistujú, keďže má stále úsmev na tvári). Taktiež ju sledujem už dlhšiu dobu a veľmi som si ju obľúbila.
Tak ako pri prvej babe, tak aj pri tejto fotky na instagrame sa farbou viažu jedna na druhu (čo fakt obdivujem, pretože ja som to už skúšala, ale mne sa to nejako nepodarilo). Určite navštívte jej instagram, kde link naň máte TU.
Taktiež nezabudni navštíviť jej blog, kde sú krásne články o rôznych recenziách, kozmetike a či o cestovaní. Určite si nájde, každý ten svoj. Link na blog máte TU.




































Poznáte tieto baby? 


Chceli by ste viac takýchto príspevkov? 




You Might Also Like

4 komentárov

  1. Vidím, že jsme se shodly na podobné vzhledu:D♥ Je krásný, že? :) J

    Máš moc pěkný články, líbí se mi způsob, kterým píšeš :) Odběr ti oplácím. Vyplatí se tohle všechno číst. =)

    Líbí se mi, jak každý z nás má své vlastní vzory. A inspiruje se s nimi ♥ Je to fajn :) Pěkný článek

    Vee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, to je super, tento typ článku :-) ráda poznám nové lidi, které ještě přes instáč nesluji a to dělám velkou chybu! Ani jednu ze zmiňovaných holek neznám. Já mám ale raději profily, které jsou "reálné" a fotky opravdové, takové neafektované.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 určite, keď máš Instagram, tak si ich mrkni 🙂

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram