Helloweenske líčenie

6:00

Ahojte,
keďže tu za raz máme helloween, tak som rozhodla, že si spravím nejaké helloweenske líčenie a napíšem o ňom príspevok. Hoc ja osobne helloween neslávim a veľmi ho ani neuznávam, tak aj napriek tomu som si spravila helloweenske líčenie Priznám sa, že som dlhšie rozmýšľala, že aký look spravím, pozerala som rôzne typy líčenia na aplikácii pinterest, no tam ma väčšinou nič nezaujalo a preto som sa rozhodla, že helloweenske líčenie spravím podľa seba. Bála som sa, že ako to celé líčenie dopadne, pretože helloweenske líčenie som ešte nerobila.
Raz čo som bola na helloweenskej párty, tak tam ma líčila kamarátka. Vtedy som si ešte netrúfla na to aby som sa nalíčila sama. Teraz keby som išla na nejakú halloweensku párty, tak tento raz by som sa už nalíčila sama. Keďže sa vo svojom voľnom čase venujem líčeniu a vždy rada skúšam a kombinujem niečo nové, tak si myslím, že by to dopadlo celkom dobre (hihi).
Nebudem už okolo toho viac písať a poďme radšej už na to líčenie.

Celé líčenie mi trvalo približne dve hodiny (a odlíčenie možno desať minút). Predtým, ako som sa išla nalíčiť (respektívne urobiť zo seba takzvane strašidlo), tak som si ešte raz pozrela nejaké líčenia na pintereste. No bolo to viac menej zbytočné. Celé líčenie som robila z hlavy, ale musím povedať, že niečo mám aj z pinterestu (ústa a čertovské rohy nad obočím).
Najťažšie čo sa mi robilo boli oči a celkom aj ústa. Najjednoduchšie bolo nakresliť tie rohy nad obočím.
Všetko som robila s očnými tieňmi, takže bolo to celkom náročne (hihi).

Produkty:
Očne tiene som použila od značky Revolution a Gabriella Salvete, rúž na pery od značky Huda Beauty, čiernu ceruzku od značky Essence, biela ceruzky od značky Essence, make up od značky Dermacol, taktiež som pod očné tiene použila bázu od značky Essence, pod celý make up som naniesla bázu od značky Rimmel.

Postup:

  1. Na celú tvár si nanesiem bázu pod make up. 
  2. Pokračujem s očnými viečkami, kde ako prvé si nanesiem bázu pod očne tiene. Potom si nanesiem čierny očný tieň na cele viečko. Ďalej použijem ešte raz bázu pod očne tiene a nanesiem si ju na miesta, ktoré chcem svetlejšie. Do vnútorného oka si nanesiem trblietavý očný tieň.
  3. Na tvár si nanesiem make up. 
  4. Pod oči si nakreslím s bielou ceruzkou trojuholník a na špic trojuholníka si nakreslím kruh. Celé si to potom zafarbím. a pridám tam trochu červeného očného tieňa. 
  5. Pokračujem obočím, ktoré si nafarbím červeným očným tieňom a nad pravé obočie si nakreslím čertovské rohy.
  6. Ďalej pokračujem perami, ktoré si zafarbím s bordovým rúžom. S čiernou ceruzkou si odkreslím pery a potiahnem k lícnym kostiam. Na čiary, ktoré som si natiahla nakreslím z hora dole ďalšie čiary a medzery medzi nimi dám do stratená. 
  7. A helloweenske líčenie je hotové. 







You Might Also Like

4 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram