Produkty od značky Nivea, ktoré ti cez leto nemôžu chýbať

5:32

 Ahojte, 

keďže polovicu leta máme už za sebou a druhá polovica nás ešte len čaká a počasie je rôzne (raz krásne slnečno až horúco a raz zamračené, upršané a niekde až búrky), tak na druhý mesiac ani nevieme aké počasie očakávať. Každopádne verím v to, že bude už len krásne slnečno a naďalej budem využívať produkty od Nivei, ktoré sú na opaľovanie, po opaľovaní a taktiež aj na krásnu voňavú pokožku. 

Keďže v lete je dôležité chrániť svoju pokožku a tvár pred slnkom, keďže slnko páli aj počas cesty do obchodu či práce, tak treba vybrať správny opaľovací krém so správnym faktorom.  
Na tvár používam pleťový krém na opaľovanie s minerálnymi filtrami of 50+. 

Pleťový krém na opaľovanie s minerálnymi filtrami of 50+

 Rozotiera sa pomerne ťažko a zanechá na tvári biele škvrny, ale mne osobne na opaľovanie v záhrade to až tak nevadí. Tvár si treba chrániť, aby ste si ju veľmi nespiekli, takže 50+ podľa mňa je správna voľba, ako si chrániť pokožku. Veď predsa nikto nechce mať tvár spečenú (červenú) ako rak. Tento pleťový krém na opaľovanie môžu použiť aj tí, ktorí majú citlivú pleť.
Čo ma na tomto produkte potešilo je to, že to má vegánske zloženie a je bez mikroplastov. 
Samozrejme krém nanášajte na čistú pleť bez make up, pretože inak nebude mať 100% účinky. Pri namočení do vody, kde sa Vám krém zmyl, naneste novú vrstvu. 
Krém ma 30ml a môžete si ho zakúpiť aj v DM drogérii, kde stojí 12,65€. 

Sprej na opaľovanie podporujúci zhnednutie of 20

Ako podporiť zhnednutie pokožky ak nie sprejom, ktorý nastriekate pred slnením? Okrem toho, že podporuje zhnednutie, tak vašu pokožku aj chráni a krásne, rýchlo sa do nej vstrebáva. Taktiež po aplikácii je pokožka jemná, krásne voňavá a bez mastného filmu čo ma prekvapilo. Pumpička pri dávkovaní (striekaní) vám krásne sprej vo fľaštičke rozprestrie, takže sa nemusíte báť či Vám náhodou sprej nestriekne na jedno miesto. Pred použitím nezabudnite sprej pretrepať a tak aplikovať. 
Tento sprej sa hodí aj na dovolenku, kde svojím balením (200ml) si nájde miesto všade. 
Čo ma teší je to, že obal je z 95% recyklovaného plastu. 
Môžete si ho zakúpiť v DM drogérii, kde stojí 13,55€. 

Mlieko po opaľovaní predlžujúce opálenie 

 Používam ho stále po opálení, keď vyjdem zo sprchy a moja pokožka potrebuje hydratáciu a trochu ju upokojiť. Taktiež Vám po nanesení pokožku trochu schladí. Čo je super je to, že opálanie Vám krásne predlží a kým ho budete používať, tak lúpať sa nebudete. Do pokožky sa krásne vpije a textúrou je dosť tekutý, takže pracuje a rozotiera sa s ním úplne jednoducho. 
S vôňou som trocha prekvapená, pretože je silnejšia ako som očakávala. Obsahuje zloženie s bio aloe vera a rastlinný výťažok, kvôli tomu som si myslela že vôňa bude jemnejšia. Na pokožke ho cítiť aj celý deň z čoho mám tiež radosť.  
Určite ak sa tento rok ešte chystáte niekde na dovolenku k moru, tak si ho pribaľte medzi batožinu, pretože tam sa Vám určite hodí. 
Mlieko je v 200ml balení a môžete si ho zakúpiť v DM drogérii, kde stojí 8,65€. 

Sprchový gél a sprej dezodorant Exotic Dream limitovaná edícia 

Nivea stále mála krásne sprchové gély, ktoré ma prekvapili vôňou a výdržou na pokožke. Z Tejto letnej edície si môžete vybrať rovno z 3 druhov a to - Ocean Feeling (kombinácia lotosu a morskej vody), Floral Paradise (kombinácia vanilky rozkvitnutých pivoniek) a Exotic Dream (osviežujúce exotické ovocie). 
Po použití sprchového gélu a spreja dezodorantu je pokožka jemná, čistá, hydratovaná a voňavá. Z vôni úplne cítite tropickú atmosféru a na dovolenke by Vám ani tento produkt nemal chýbať. Táto letná edícia nezanechá vôňu len na vašej pokožke, ale rozvonia aj vašu kúpeľňu. Sprchový gél na pokožke drží dlhšie ako dezodorant. Čo ma mrzí je to, že v horúcich dňoch je potrebné použiť dezodorant aj viackrát za deň. Nepríjemných zápachov a škvŕn sa potom už nemusíte báť a taktiež ani podráždenej pokožky.  
Fľaša sprchového gélu je až z 96% recyklovaného plastu. 
Sprej dezodorant si môžete zakúpiť v dm drogérii, kde stojí 2,55€ a sprchový gél si zakúpite na Dr.Max, kde stojí 2,70€.


Táto letná edícia sa naozaj značke Nivea podarilo a mám z nej neskutočnú radosť. 









Počuli ste už o tejto novinke? 

Skúšali ste už niečo z týchto noviniek? 









 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Z těchto novinek jsem ještě nic neměla, ale vypadají skvěle. Nejvíce se mi líbí asi ten sprchový gel.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky. Já mám moc chuť na ty dobroty. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O novinke som nepočula, no produkty musia voňať nádherne! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mleko na prodlouzeni opaleni by se mi hodilo. Opaluju se rychle, staci mi projit na slunku a zhnednu, ale taky zase ultra rychle vyblednu.😏

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram