Nová rada Hydra skin effect od značky Nivea

6:00


  Určite ste už počuli o novinke, ktorú má Nivea. Je to novinka takzvaná Hydra skin effect, ktorá vašu pleť hydratuje a taktiež aj strojnásobuje tvorbu pleti vlastnej kyseliny hyalurónovej. Okrem úžasnej vôni ma táto rada krásne sfarbenie do modra a hneď sa vpije do pleti. 
Z Hydra skin effect rady môžete vyskúšať: Micelárnu vodu, Intenzívnu hydratačnú 7-dňovú kúru, Regeneračný nočný krém hydratačný gél-krém, Povzbudzujúce hydratačne sérum, Osviežujúci denný hydratačný gél a Micelárny čistiaci gél. 

Ranná rutina

Odkedy mi prišiel tento balíček, tak moja ranná a večerná rutina sa zmenila a trvá trochu dlhšie. Hneď ráno ako prvý krok si na umytú pleť nanesiem povzbudzujúce hydratačne sérum, z ktorého si do dlani dám 3 kvapky a nanesiem ho na celú tvár a krk. Na zadnom obale píše, že odporúčajú použiť 6 7 kvapiek. Po pravde hneď prvýkrát pri prvom použití som použila 7 kvapiek a na moju pleť to bolo veľa, každým dňom som dávkovanie zmenšovala až kým som sa nestopla pri 3 kvapkách. Nanáša sa to úplne jednoducho a hladko. 
Po použití mi ruky a tvár ostali mierne lepkavé, ale po nanesení intenzívnej hydratačne 7-dňovej kúry a osviežujúceho denného hydratačného gélu moja pleť bola čistá, voňavá, spevnená a hlavne hydratovaná.
Intenzívna hydratačná 7-dňova kúra obsahuje 7 malých ampuliek, ktoré môžete použiť pred denným alebo nočným krémom. Ja osobne ich používam pred denným krémom a jednu ampulku mám na 2 dni, pretože v jednej ampulke sa nezdá, ale je toho dosť a zbytočne som zvyšok len tak zmyla z rúk. Pre lepší efekt sa odporúča používať každý deň. Po týždni by mala byť pleť hebká a žiarivá. 
Všetky tri produkty sa jednoducho nanášajú  a hlavne čo je super je to, že po celý deň cítite ako máte pleť napnutú, čistú a hydratovanú.  




Večerná rutina

Večernú rutinu začínam s micelárnym čistiacim gélom, ktorý si nanesiem na vlhku pleť pomocou prstov a krúživými pohybmi prechádzam po pleti, gél po pár sekundách začne peniť. Na pleť stačí naniesť malé množstvo a potom už len opláchnuť vodou. Pleť je potom veľmi napnutá, tak odporúčam použiť krém a najlepšie regeneračný nočný krém hydratačný gél-krém, ktorý dodá pleti pružnosť a nezanecháva pleť mastnú. Krásne ju hydratuje a hneď sa do pleti vpije. Ráno sa tiež zobudíte s pocitom, že vaša pleť je čistá a hydratovaná. 
Tak ako denný krém, tak aj tento má krásnu farbu a vôňu. 



Micalárna voda 

Keďže počas tohto obdobia sa maľujem máločo a jedine kedy použijem nejaké šminky je, ak idem spraviť nejaký make up alebo sa nalíčim, len tak z nudy (aby som nevyšla z cviku). A jediný spôsob, akým make up dávam dole je táto micelárna voda, z ktorej som trochu sklamaná, keďže doteraz s micelárnymi vodami od Nivei som bola spokojná.
Pokiaľ máte silnejší, výraznejší make up, tak pri tejto micelárke musíte trochu viac pritlačiť na pokožku aby vás odlíčila poriadne, oči sa mi s ňou tiež odličujú trochu ťažšie a po odlíčení, tak ako oči, tak aj pleť mám trochu podráždené. Slabší make up nie je až taký veľký problém, ale na pokožku treba stále pritlačiť. 


Všetky produkty sú pre všetky typy pleti a cenovo to nie je nič hrozné. 



Ktorý produkt Vás najviac zaujal? 

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Celá řada se mi líbí. Nejvíce mě zaujal čistící gel, protože ho velmi ráda používám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi všechno. Slyším na to jen samou chválu ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tu hydratační kůru mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je věcí, to je věcí, výrobky, které ani neznám. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Videla som už veľa recenzii na túto radu a veľmi ma zaujala. Asi sa po nej popozerám

    KTORÚ KRAJINU ZNÁZORŇUJE MÔJ OUTFIT?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Niveu nepoužívam, ale ampulky každopádne vyzerajú zaujímavo :)

    ⋒ Návrat ku kozmetike z lekárne - ⋒ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda, ale pokiaľ by si mala záujem, tak určite tie ampulky odporúčam :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram