Outfitmi privolávam teplo

11:54

 Ahojte, 

keďže sa teraz situácia na Slovensku trošku upokojila a pootvárali sa rôzne podniky (terasy), tak jediné čo k tomu chýba je pekné počasie. Veď predsa nikomu sa nechce sedieť von na terase po zime a v tom horšom prípade aj po daždi. 
Keďže u nás je jeden deň pekne slnečno, kde môžete vyjsť von kľudne len v koženke, druhý deň chladno, kde treba vziať zimnú vetrovku a najhorší prípad je vtedy, keď ráno je chladno a poobede už teplo, vtedy človek neviem ako sa má obliecť a ja osobne sa v takýchto dňoch pred šatníkom zdržím viac ako polhodinu, pretože to počasie je naozaj neisté. 

V slnečných dňoch mám outfit hneď vybratý, pretože môj šatník má viac šatstva na teplé počasie ako na chladnejšie, takže s týmto problém nemám a teším sa ak môžem prevetrať najnovšie, obľúbené a hlavne pohodlné šaty.   
Hneď ako je vonku teplo a mám na sebe šaty alebo sukňu, koženku alebo rifľovú bundu si prajem aby takéto počasie ostalo už do leta, ale nikdy to tak nie je. Ale určite nie som jediný človek, ktorý teplé počasie využíva hneď na nejaké to letné oblečenie, voľnejšieho strihu a s krátkym alebo dlhým - priesvitným rukávom. 
Okrem toho, že mi teple počasie ušetrí viac času, tak sa v ten deň cítim lepšie, rozdávam pozitívnu náladu, trávim viac čau na čerstvom vzduchu a menej času na sociálnych sieťach a užívam si slnko spolu so štebotom vtákov.   

Naopak v chladnejších dňoch mám ráno problém, že čo vezmem na seba. Nakoniec to aj, tak skončí tým, že môj outfit pozostáva z riflí, trička a navrch už len vezme rifľovú bundu. Tiež mám také dni, kde namiesto trička vezmem blúzku alebo košeľu a namiesto rifľovej bundy koženku. A aby som neklamala, tak občas sa stane aj to, že v chladnom alebo upršanom dní vezmem na seba šaty alebo sukňu. Podľa mňa už z tohto naozaj vyplýva, že som milovník šiat a sukieň a som schopná ich všade obliecť a do každého počasia. 

A samozrejme šaty na moje postave nesmú chýbať, ak idem na nejakú rodinnú oslavu, slávim nejaký sviatok alebo v tomto roku sem patrí aj môj blížiaci sa koniec strednej školy. Šaty sú kúsok, ktorý je pre mňa veľmi pohodlný a menej náročný na vymýšľanie nejakeho outfitu, ktorý pôsobí pekne, pôvabne a ešte k tomu aj elegantnejšie. 

     

Šaty z Bonprix

Šaty z Bonprix



Kožená bunda z Bershka 
Rifle z Sinsay 
Tenisky z CCC
Blúzka z Bonprix

Ktorý outfit sa Vám páči viac? 


You Might Also Like

8 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram