Jarný outfit

7:04

Ahojte,

po dllhej dobe tu máme opäť príspevok, ktorý sa týka nejakého outfitu. Rozmýšľala som, že koľko outfitov Vám ukážem a rozhodla som sa, že zatiaľ Vám ukážem len jeden a uvidíme aká bude odozva.
Keďže počasie je už lepšie a konečne vyjde aj slnko, tak určite to treba využiť a obliecť na seba nejaké šaty alebo sukňu, lenže tak ako som to už spomínala v tomto príspevku, tak stále predtým ako si idem vybrať svoj outfit, tak si pozriem počasie aby som mala istotu, že to slnko bude dlhšie a tie šaty alebo sukňu si môžem obliecť. Samozrejme výber je stále iný, neistý a hlavne zdĺhavý. Veď my ženy ''nikdy nemáme čo na seba'' a hlavne ''nikdy nič nemáme vo svojej skrini alebo po prípade v šatníku''.

Keď vyšlo slnko, tak na tento outfit som sa asi najviac tešila, že si ho môžem obliecť. Hoc je pravda, že ak slnko vyšlo a vonku bolo teplo, tak som rozmýšľala či si ho oblečiem. No nakoniec som neodolala a obliekla som si ho, aj tak som už nestíhala rozmýšľať nad druhým outfitom.
Tento outfit patrí k mojím obľúbeným a preto mi to vôbec nevadilo, že som nestíhala rozmýšľať nad niečím iným. Je jednoduchý a pohodlný. Nič sviatočné, extravagantné alebo prehnané. Myslím si, že je to úplne klasický outfit na bežný deň alebo večer.  Čo si o tom myslíte vy?

Z čoho sa skladal môj outfit? 

-Čierne šaty, ktoré mám zo Sinsay
- Ružova koženka, ktorá je z Bershka
- Ružové Converse tramky, ktoré sú z A3 sport
- Kabelka, ktorú mám z New Yorkeru

Aký outfit si volíte vy ak vyjde slnko?
Ako sa Vám páči tento môj outfit?

 



You Might Also Like

8 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram