Môj život, moje rozhodnutia

7:27

Ahojte

tak neviem či niektorých bude zaujímať tento príspevok ale tak snáď áno. (hihi) Tento príspevok  bude o mojom živote a o mojich rozhodnutiach. Ako každý človek tak aj ja som toho dosť zažila za môj život. Urobila som aj tie nejaké chyby, ktoré som ľutovala a bola som sama na seba naštvaná, ale čo sa dá robiť, veď ako sa vraví stalo sa čo sa stalo čas sa nedá vrátiť späť, no je to tak čas sa nedá vrátiť späť, niekedy sa aj viem zamyslieť nad tým či sa oplatí spomínať na nejaké tie spomienky. Dostepela som k tomu, že niekdy áno ale niekdy nie.
 V mojom živote som stretla veľa ľudí či už dobrých alebo zlých či už pravých alebo falošných.
Som veľmi vďačná za ľudí, ktorý tu ostali pomedzi ten dav čo som stretla a som veľmi vďačná aj tím čo má podporujú v tom čo robím. Tiež som veľmi vďačná a rada ľudom, ktorý navštevujú môj blog a vidím, že sa im páčia moje príspevky a vždy nechajú ten komentár pod príspevkom. Keď vidím, že Vás zaujímajú moje príspevky tak mám väčšiu chuť písať nové a nové. Nehovorím o tom, že keď vidím, že Vás to nezaujíma tak nemám vôbec chuť písať nové príspevky (tak to nie je, aby ste to zle nepochopili). Možno niektorý viete, že som začala blogovať skôr ale som s tým prestala lebo nemala som nato čas, nevedela som o čom písať a preto som s tým aj skončila. Neskôr keď som bola staršia a staršia tak som čítala nejaké tie blogy a vtedy som si povedala, že chcem naspäť začať blogovať a budem sa tomu viac venovať. No tak sa aj stalo. Začala som naspäť blogovať a začala som sa tomu viac venovať čo som moc rada, že som s tým neskončila ale pokračovala v tom ďalej (hihi).
Väčšinou keď sa mám chuť vyrozprávať a nemám nikoho po mojej blízkosti tak začnem písať nový príspevok a všetko dám do toho príspevku.
Taktiež som ten typ človeka, ktorému vadí keď zaňho rozhodujú. Ja to proste nemám rada ak niekto sa ma niečo pýta a niekto rozhodne za mňa. Prečo by mal niekto rozhodovať za mňa keď je to môj život? Prečo nemôžme povedať svoj názor pred druhými? 
Keď niekto za mňa rozhodne tak ja sa ho potom spýtam prečo rozhodol za mňa on a nie ja.? Prečo to vlastne spravil keď sa to pýtal mňa.?  Preto nemám rada takých to ľudí čo také veci robia. Je to nepríjemne.

Názor 
no v dnešnej dobe je to pre niektorých ľudí dôležitá vec a pre niektorých to neznamená nič. Ja svoj vlastný názor poviem rovno a nebudem okolo toho chodiť ako okolo horúcej kaše. Proste keď niekto niečo povie čo si myslí o tom a tom, tak ja poviem hneď narovinu môj názor, ľuďom sa to potom nepáči, ale tak poviem svoj názor. To isté je aj s pravdou prečo niektorý ľudia nepovedia pravdu rovno do oči? Ja som skôr ten typ človeka čo tu pravdu povie rovno do oči a preto ma niektorý ľudia nemajú rady, lebo som im povedala pravdu a im sa to nepáči. Niektorý tu pravdu vedia normálne prijať ale niektorý nie čo ma tak trošku mrzí, pretože nie sú zvyknutý na pravdu a tak veria falošným ľuďom. Ja osobne si myslím, že tí ktorý nehovoria pravdu tak klamu svojím kamarátom, ktorý im veria. A potom to tak aj vyzerá, krátke vzťahy, falošné priateľstva, veľa prebytočných hádok a to všetko preto lebo len niektorý ľudia nevedia vravieť pravdu. Preto by ľudia mala vravieť pravdu a zmieriť sa s tým, že buď budú mať tých priateľov alebo nie. Každý sa popali na svojích chybách. Ja som sa už toľkokrát popalila na vlastných chybách, že to na jednej stráne ľutujem a na druhej nie.
 Prečo to neľutujem?  Lebo ma vlastne chyby naučili to, že nedá sa každému veriť, na každého sa spoliehať a každému sa zdôveriť so svojími problémami.
Prečo to ľutujem? Lebo som povedela veci, ktoré som nemala a preto som vtedy stratila blízkych ľudí, na ktorých mi záležalo. Vtedy som si myslela, že to pochopia ako srandu, no ale nepochopili a preto dnes s nimi nemám nič a dávam si už pozor pred ľuďmi nato, že čo poviem.
Život ma proste naučil byť sama sebou. Taktiež ma naučil, že netreba sa na každého spoliehať, zdôverovať sa a hoci komu veriť.

A preto v tomto závere chcem Vám povedať aby sme každému vraveli pravdu, aby ste robili veci tak aby ste ich potom neskôr ľutovať, dávali pozor na to, že komu veríte a hlavne buďte SAMI SEBOU.  



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram