Moja inšpirácia

9:00

Ahojte :)

V dnešnom príspevku by som Vám chcela povedať čo ma inšpirovalo k blogovaniu a čo ma aj inšpirovalo k tomu aby som s tým neprestala ale ďalej sa tomu venovala. Tí, ktorí majú blog tak vedia, aké to je keď Vás hejtuju alebo si necenia čo pre nich robíte a preto kvôli tomu chcete aj skončiť s blogovanim a všetkým ostatným čo k tomu patrí. Ja som to tiež zažila a tiež som chcela prestať s blogovanim ale rozmýšľala som  nad tým, že ako to zvládli ostatný blogeri alebo youtuberi, že tiež si tým museli prejsť a preto ich tiež obdivujem. Ale podľa mňa keď máte svoj sen, plány alebo tu nejakú inšpiráciu tak by ste to nemali vzdať kvôli nejakým ľuďom, ktorým sa nepáči to čo robíte.
 A preto som sa aj rozhodla napísať tento príspevok ay ste videli, že pokiaľ máte tu nejakú inšpiráciu tak sa to dá zvládnuť. Mojou veľkou inšpiráciou je jedná slovenská blogerka, ktorá začala blogovať od roku 2014 a vydržalo jej to do dnes, čo som moc rada.
Pokiaľ poznáte a sledujete blog SajaFrey tak je to práve ona, ktorá je mojou inšpiráciou. Možno sú tu aj niektorý ľudia, ktorý jú ani nepoznajú, ani nesledujú a prvýkrát o nej počujú. Ale to nevadí nemusíte hneď zrušiť tento príspevok, skôr si ho prečítajte dokonca aby ste sa niečo dozvedeli o tejto blogerke. Je naozaj super a preto každému odporúčam aby ju sledoval na blogu a jej instagram Mňa osobné zaujala svojimi príspevkami a svojou kreativitou. Je to naozaj šikovná a super baba, ako som už spomínala vyššie.


                                  


                                                           1. Prečo si začala blogovať?

Ešte ako mala som túžila po vlastnom časopise. Vystrihovala som si modelky z časopisov, lepila ich do zošitu a tvorila si svoj vlastný časopis. Takisto ma veľmi bavilo písať a keď som objavila blog, zdalo sa mi to ako skvelý nápad vypustiť svoje myšlienky von a tiež si aj istým spôsobom splniť svoj sen o časopise.

2. Koľko rokov si mala keď si začala blogovať?

Svoj prvý blog som si založila ako štrnásť ročná. Bolo to ešte cez blog.cz a písala som tam skôr len svoje myšlienky a úvahové články. Svoj terajší blog som si založila ako šestnásť ročná.

                                                               3. Čo ťa k tomu viedlo?

Ako som spomínala, veľmi ma bavilo písať. Takisto som mala blízko ku kozmetike. Už ako mladšiu ma veľmi zaujímala, s nadšením som listovala v katalógoch od Avonu a Oriflame a prezerala si produkty. Napadlo mi, že by bolo super o niečom takom aj písať a možno by som niekomu pomohla, keď napíšem svoje skúsenosti s ňou.

4. Si rada, že si s tým neprestala ale pokračovala si ďalej?

Áno, som za to veľmi vďačná. Nie len, že som sa zdokonalila v písaní, naskytlo sa mi množstvo úžasných možností, veľa som sa naučila, získala som sebavedomie, navštívila som nové miesta a v neposlednom rade, spoznala som veľa naozaj úžasných ľudí.

                                                5. Čo pre teba znamenajú tvoji fanúšikovia?


Nikdy som si nemyslela, že mi niekto bude písať, ako ma rád sleduje, že ho inšpirujem a že ma má rád. A celkom neznáme dievčatá. Je to úžasné a som veľmi šťastná, že môžem v dobrom inšpirovať dievčatá, pomôcť im, poradiť a možno niekedy aj povzbudiť. Vážim si každú jednu správu od sledovateliek a som veľmi vďačná za ich podporu. Spätná väzba je pre mňa veľmi dôležitá a vďaka tomuto vidím, že to robím dobre a má zmysel pokračovať.


tak to by bolo všetko toto príspevku dúfam, že sa Vám príspevok páčil a nezabudnite sledovať jej blog a instagram. :)  Tiež do komentára mi môžete napísať kto je Vaša inspirácia.
 Majte sa krásne :) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Tuhle holčinu taky sleduju moc ráda! Super článek:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne 🙂 tak to som rada, že jú poznáš

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný rozhovor :) Saju Frey poznám, má skvelý blog so skvelými článkami

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Áno tak to súhlasím s tebou, jej články sú naozaj pekné, tak ako jej
      blog. :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram