Veľkonočné prázdniny

1:56

Ahojte

keďže včera sa nám začali Veľkonočné prázdniny, tak som sa rozhodla napísať tento príspevok. Predpokladám, že každý ich bude tráviť podľa seba. Niektorý ich strávia s kamarátmi a niektorý s rodinou. :) V tomto príspevku sa dozviete, že čo mám rada na Veľkej noci, kde ju strávim a aké plány mám cez Veľkonočné prázdniny. Tak pusťme sa nato. :)
Kde strávim Veľkonočné prázdniny?
Tak ako každý rok tak aj tento rok strávim veľkonočné prázdniny s rodinou alebo mojimi blízkymi. Tieto prázdniny strávim v Liptovskom Mikuláši. Hoc v Liptovskom Mikuláši som už niekoľkokrát bola tak stále sa tam rada vraciam. Veľmi sa mi páči to mesto.
Čo mám rada na Veľkej noci?
Ako každý rok tak aj tento rok sa teším na oblievačov. Keď som bola mala tak som neznášala keď ma prišiel niekto obliať (hihi), ale ako som staršia a staršia tak som zmenila nato názor (hihi). Podľa mňa Veľká noc by bez vody nebola Veľká noc. Tiež sa teším na jedlo, ako je hrudka a šoudra (veľkonočná šunka). Ja tieto jedla milujem (hihi). Ako ste na tom vy?  Tiež na Veľkú noc mám rada tu Veľkonočnú atmosféru. 
Aké plány mám cez prázdniny?
V prvom rade si ich chcem užiť a oddýchnuť si. Určite by som si chcela prečítať nejakú knihu a napísať ešte jeden príspevok na blog. Potom by som sa chcela ešte viac povenovať môjmu blogu a môjmu instagramu. To sú moje pláne cez prázdniny. :)


Aké máte plány cez Veľkonočné prázdniny?

Aké tradície máte Vy?

Čo máte rady na Veľkej noci?

Tak to by bolo všetko z tohto príspevku dúfam, že sa Vám páčil a prajem všetkým veľa vody a príjemne sviatky. :)
Majte sa krásne. :)


You Might Also Like

4 komentárov

  1. My moc Velikonoce neslavíme, max. vajíčka a pomlázky:D. Moc pěkný článek, krásné Velikonoce!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem kraskrásne 😃 My tiež ešte zvykneme maľovať vajíčka. 🙂

      Odstrániť
  2. Já dělám doma jen takovou mini výzdobu, jinak to moc neslavíme.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tak to som rada, že si spravíte výzdobu 🙂

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram