Koniec prázdnin a späť do reality

5:58

Ahojte

ako ste si mohli všimnúť tak dnes je posledný deň prázdnin, áno je to tak už zajtra sa naspäť vrátime do reality. Tým myslím to, že to neskoré ráne vstávanie sa zmení na skoré a to, že knihy uložené na svojom mieste sa naspäť presunú do naším školských tašiek, alebo to nič nerobenie doma sa zmení na písanie domácich úloh a učenia sa rôzne látky z geografie alebo z biológie (samozrejme aj z iného predmetu). Hoc tie prázdniny neboli dlhé, ale aj tak verím v tom, že sme si všetci oddýchli a užili si ich.
Ja sa na tieto prázdniny nesťažujem, len mohli byť trošku dlhšie. :D Cez tieto prázdniny som si oddýchla a trochu aj poučila, aby som mala potom toho menej. :) Taktiež tieto prázdniny som si užila.
Ten kto ma sleduje na mojom instagrame tak vie, že cez prázdniny som bola v Liptovskom Mikuláši (pokiaľ ma nesledujete tak tu je link). Ako stále keď tam pôjdem tak je tam rovnako pekné.
 Po pravde v Liptovskom Mikuláši som už ako doma. :) Veď tí, ktorý mňa aj moje príspevky sledujú už dlhšiu dobu tak vedia, že do Liptovského Mikuláša chodím každý rok. :)

Kam chodíte cez veľkonočné prázdniny vy?

Ako ste strávili tieto prázdniny? 

Boli ste dosť vyšibaný? 

Takže toto boli moje prázdniny. :) Dúfam, že ste si tiež cez prázdniny oddýchli a boli ste poriadne vyšibaný. Ja som tento rok vyšibaná nebola, len ma trochu sestrin priateľ oprskal vodou a to bolo všetko.

Tak to by bolo všetko z tohto príspevku dúfam, že Vám tento príspevok páčil a budem rada za každý nový komentár a odber. :D Majte sa krásne :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram