Garnier

7:13

Ahojte

tentokrát som sa rozhodla napísať príspevok o značke Garnier. Túto značku som veľmi ani neužívala len niektoré výrobky, ako dezodorant a čistiaci produkt na tvár. S týmito produktmi som bola spokojná. Neskôr som prešla na iné značky tým pád som kupovala iné produkty. Teraz naspäť si zvyknem niečo kúpim od značky garnier a som s tým spokojná. Dnes v tomto článku sa tiež dozviete aké výrobky alebo produkty som si kúpila od tejto značky.


Už dlhšiu dobu som sa chystala, že si kúpim nejakú masku od tejto značky.  Blogerka Windy Pink Style napísala príspevok o maskách a bola tam aj jedna od garnier, ktorú som chcela vyskúšať. Keď som si prečítala od nej príspevok o tých maskách tak som si pomyslela, že skúsim si kúpiť tu od garner (čo som chcela) a uvidím ako bude reagovať na mojej tvári. Hoc ona opisovala masku trošku inú ako mám ja ale podľa mňa to nevadí.
Ja mám masku s vôňou harmančeka a je to superhydratačná upokojujúca textilná maska misture +comfort. V balení je len jedna maska, ktorú musíte držať 15minút. Keď som ju mala na tvári tak maska majú tvar chladila. Na dotyk táto maska je dosť mazľavá. Obsahuje - extrakt z harmančeka, kyseliny hyalurónovej a glycerín.  Pleť ma byť hydratovaná a má sa zdať upokojená s pocitom hebkosti a pohodlia. Po pravde keď som tu masku mala na tvári tak ako som spomínala hore tak maska mi tu tvár chladila a po podaní dole sa mi tvár zdala spevnená a bola dosť hebká. Keďže som túto masku vyskúšala prvýkrát tak som s ňou spokojná. 


Od tejto značky mám ešte krém na ruky, telové mlieko a výživný regeneračný krém.
 Po pravde ten výživný regeneračný krém som ešte nepoužila. Skôr ho niekomu darujem. (hihi) Tento krém je určený pre veľmi suchú pokožku čo som si až neskôr všimla a to ma mrzí.A preto ho niekomu aj darujem.


Telové mlieko 
  
obsahuje výťažky javorovej miazgy. Po nanesení je pokožka hebká, takže nebudete mať pocit, že je drsná alebo nepríjemná.
Nanášam si ho keď vyjdem zo sprchy aby som aj po sprche malá hebkú pokožku.
Vonia ako každé telové mlieko, takže vôňa je klasická (ukľudňujúca)


Krém na ruky 

v takomto počasí ako je teraz je potrebné pri sebe mať vždy nejaký krém na ruky. Ja mám práve tento od garnier alebo ešte jeden od balei (kedy ako mi padne do ruky). Keďže vždy chodím na prechádzky s mojím psíkom a zabudnem na rukavice tak hneď čo prídem domov si nanesiem krém lebo ruky mám veľmi suché a niekdy aj popraskané. Niektorý čo cestujú a sú poriadne nabalený a nosia tašku alebo kufor a nemajú pri sebe rukavice tak tiež by mali mať pri sebe krém aby chránili svoje ruky.
Ja odporúčam tento krém, ktorý krásne vonia a regeneruje popraskané ruky.


Bolo by to všetko z tohto príspevku, dúfam, že sa Vám páčil budem rada ak mi do komentára napíšete "čo používate od tejto značky a aké skúsenosti máte s touto značkou".
Taktiež ma nezabudnite sledovať na Instagrame

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Já mám Garnier neskutečně ráda! Jak jejich krémy, masky nebo teď jsem zkoušela třeba čistící gely:). Jinak tahle maska mi taky moc vyhovovala, pak jsem kromě modré zkoušela ještě tu zelenou a ta byla nic moc:D. Neskutečně mě štípala...:)
    Skvělý článek!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne 🙂 Ja som zatiaľ vyskúšala len túto ale chystám sa aj na tu modrú 🙂

      Odstrániť
  2. Značku Garnier moc nepoužívám, ale tyhle masky jsem zkoušela a jsou fakt super :)

    Praguetales

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Textilné masky od Garnier mám veľmi rada. So zvyšními produktami skúsenosť nemám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si myslím, že značka Garnier je veľmi skvelá značka. Najmä má viacero druhov produktov, kde nie len jeden výrobok je dobrý :) A masky od nich sú najviac!

    Klaudia Duranova

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram