Jesenné kúsky

1:55

 Jeseň

Keď mi niekto povie slovo jeseň, tak mi hneď napadne – krásne jesenné fotky, Pumpkin spice latte zo Starbucksu, teplé svetre, počasie pri  ktorom si nemôžem byť úplne istá aké bude a samozrejme Netflix.

U mňa jeseň znamená len jedno, dokúpiť do môjho šatníka jesenné kúsky. A vďaka značke Bonprix sa aj tak stalo. V šatníku mi pribudli ďalšie tri jesenné kúsky, z ktorých mám veľkú radosť, pretože v skutočnosti sú ešte krajšie ako na obrázku.
A keďže je jeseň neistá čo sa týka počasie (ako som už spomínala vyššie), tak medzi kúskami, ktoré mi prišli sa nachádza aj kúsok, ktorý, sa da využiť aj v inom ročnom období.
Aký jesenný kúsok ste si naposledy kúpili vy?

Na jeseni sa mi ešte páči to, že sa dá kombinovať sukňa/kožené kraťasy so svetrom, rifle so svetrom a bezrukavova vesta, kombinácia hnedých, oranžových či žltých farieb. Tak ako počas iného ročného obdobia, tak aj počas jesene sa dá toho nakombinovať dosť.

Najnovšie jesenné kúsky v mojom šatníku

Prvým kúsok, ktorým začnem bude pletený pulóver s perličkami, ktorý sa mi na prvý pohľad zdal, že mi bude veľký, ale ako sa vraví „nesúď knihu podľa obalu“. Prečo som si vybrala práve tento kúsok? Hneď ako prvé ma ohúrili perličky, štýl svetra a farba. Keďže pulóvrov počas jesene nie je nikdy dosť a sivý doma ešte nemám, tak som si povedala, že tento potrebujem.
Je z veľmi príjemného materiálu, ľahký, voľnejší strih. Určite sa hodí k sukni alebo rifliam. Ja som ho skombinovala s čiernymi legínami a s bielou bezrukávovou vestou, ktorá mi pribudla spolu s týmto pulóvrom.
Tento pulóver si môžete zakúpiť aj v čiernej farbe.

    

Biela bezrukávová vesta

Keďže moja vesta, ktorú som mala skončila na behanie, tak som vedela, že potrebujem ďalšiu a táto mi padla do oka (láska na prvý pohľad). Aj napriek tomu, že je z bavlny (to znamená, že sa môže rýchlo zašpiniť), tak som s ňou spokojná. Páči sa mi na nej že ma po dve vrecka na oboch stranách a vysoký golier. Z bokov si ju môžete buď stiahnuť alebo roztiahnuť (podľa toho čo potrebujete), takže môžete pod ňu vziať aj niekoľko vrstiev oblečenia a bez problémov sa zapnete.
Keďže je bielej farby, tak pasuje úplne ku všetkému. Myslím si, že by sa kľudne hodila aj k nejakej teplákovej súprave či nejakým legínam.

   


Úpletovaná blúzka

Kúsok, o ktorom som vravela, že sa dá využiť aj na iné ročné obdobie. U mňa to je tak, že ja moc blúzky nemám, pretože som ich nikdy nevedela nejak využiť, ale teraz ako chodím do školy, častejšie na nejaké stretnutia, tak sa to zmenilo a blúzky v mojom šatníku postupne pribúdajú.
Na tejto blúzke ma ako prvé zaujali vzory, a kombinácia bielej a čiernej farby.
Určite sa da vziať k nejakej čiernej sukni či rifliam. A tiež sa dá zakúpiť aj v čiernej farbe (grafika v bielej farbe). 

   



Ktorý kúsok sa Vám páči najviac? 



You Might Also Like

1 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram