Ako na regeneráciu pleti?

10:19


Ahojte

keďže nám už začala jeseň, tak našej pleti treba regeneráciu, ktorú dosiahneme pomocou rady " Hydra skin effect "  a pre zjednotenie pleti " Cellular Cushion", ktorý obsahuje benefity 3v1 (1. Aktivuje pleťové bunky na produkciu ich vlastnej kyseliny hyalurónovej, 2. Dodá pleti 24 hodín hydratáciu, 3. Ľahko krycie farebné pigmenty rozjasnia a zjednotia pleť.) Cellular Cushion sa dá zakupiť v troch odtieňoch (svetlý odtieň, stredný odtieň a tmavý odtieň). 

Rada Hydra skin effect

Túto radu som už mala a bola som s ňou veľmi spokojná a dokonca som s ňou bola tak spokojná, že ak mi krémy na tvár došli, tak som si ich išla kúpiť. Môžete si ich zakúpiť v každej drogérii. 
Táto rada na regeneráciu pleti obsahuje Micelárnu vodu, Hydratačný gél, Regeneračný gél-krém a Textilnú masku

Micelárna voda Vám pleť vyčistí ale mám pocit, že nie dostatočne dobré, ale čo sa mi na nej páči je to, že po použití slabšieho make upu pokožku nedráždi, nemáte po nej žiadne červené fľaky či štípanie. S hrubšou vrstvou make upu to je ťažšie, pretože musíte na pleť viac pritlačiť aby ste sa odlíčili. 

Hydratačný gél, Regeneračný gél-krém s týmito produktami som opäť najviac spokojná, keďže po použití je pleť hebká, hydratovaná, spevnená, nie je mastná, krémy sa rýchlo vstrebávajú do pokožky a ta vôňa, ktorú majú je naozaj krásna. 
Čo sa mi na nich ešte páči je to, že obsahujú kyselinu hyalurónovu a sú na všetky typy pleti. 




Textilná maska  

Tí, ktorý čítajú moje príspevky už dlhšie, tak určite vedia, že som milovníčka masiek na tvár a nezáleží na tom či ide o tekutú pleťovú masku alebo o textilnú. 
Táto od Nivei je textilná maska na tvar, ktorá dodá vašej pleti hydratáciu a nie len to, pleť je krásne žiarivá a svieža. Okrem toho obsahuje kyselinu hyauloronovú, ktorá hydratuje pleť a aloe vera, ktoré vašu pleť upokojuje a osviežuje. 
Stačí ju na tvári držať 10 minút a po 10 minútach vaša pleť žiari. Po odstránení masky na vašej pleti ostanú zvyšky séra, ktoré vymasírujete krásne do pleti. 
Hneď po otvorení zacítite jej vôňu, ktorá je tak nádherná, že ja som ju nechcela dať ani dolu. 
Môžete ju použiť na všetky typy pleti. 


Cellular Cushion

Tento produkt ma milo prekvapil a hneď po prvom použití som si ho obľúbila. Používam ho namiesto make upu alebo fakt pri rýchlom líčení. 
Stačí aplikátor jemne zatlačiť na hubku a aplikovať na tvár. Pre lepšie krytie stačí aplikáciu opakovať. Okrem toho, že dobre kryje tak pokožku aj zmatňuje, hydratuje a žiadne podráždenie. 
Obsahuje kyselinu hyalurónovú, kreatin a je pre všetky typy pleti. Môžete si ho zakúpiť v troch odtieňov (svetlý odtieň, stredný odtieň, tmavý odtieň), ja konkrétne mám svetlý odtieň a sadol mi úplne super. 
Čo sa mi na ňom ešte páči je to, že ma malé balenie, takže sa zmestí všade a ani nezaberie veľa miesta. 
Určite ho odporúčam ľuďom, ktorý nemajú problém s pleťou (veľké akné) a nechcú na svoju pleť nanášať make up. 


  
Vďaka týmto všetkým produktom sa vašej pleti vráti hydratácia, vitalita a pleť pripravíte na prichádzajúcu jeseň.  

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram