Nové čistiace pleťové mydlá MagicBar

7:03


Už ste postrehli novinku od značky Nivea? Možno ste ju už počuli alebo postrehli pod názvom MagicBar.

Sú to štyri čistiace pleťové mydlá, ktoré z toho sú dva varianty na čistenie pleti a dva sú jemný peeling, čo ma veľmi potešilo, keďže som milovníčka peelingov. Mydlá vám pomôžu pri starostlivosti o pleť. Pleť Vám krásne vyčistia, zanechajú hebkú, sviežu, rozjasnenú a rozžiarenú. Každé mydlo obsahuje dve zo spomenutých vlastností a všetky sú iné a zároveň rovnaké (iné - vlastnosťou. rovnaké - tvarom). 

ALE teraz pozor, je to syndet (syntetické detergenty) a nie klasické mydlo. Klasické mydlo obsahuje vyššie pH ako vaša pokožka a to spôsobuje, že vaša pokožka je po použití vysušená alebo aj napnutá. Po týchto mydlách, ktoré majú rovnaké pH ako vaša pokožka bude vaša pokožka hebká, ako som už spomínala vyššie. 

Čistiace peelingové pleťové mydlá

Jedno čiernej a druhé zelenkavej farby. Presne tieto dve farby dostali vlastnosť peelingu. Čierne peelingové mydlo Vám vyčistí pleť hlbšie ako to zelenkavé a dokonca to zelenkavé Vám zjemní póry, keďže obsahuje kaolínovú hlinu a extrakt zo zeleného čaju, ktorý pleť vyčistí a zmatni.  
Čierne mydielko obsahuje aktívne uhlie vďaka ktorému vaša pleť je vyčistená až do hĺbky a pri pravidelnom čistení Vám akné z tváre začnú pomaly miznúť a hlavne by som ho odporúčala na mastnú pleť. 

Ja tieto peelingové mydla používam namiesto peelingov a spomínané čierne mydlo používam aj na chrbát, keďže tam mám najviac akné. Nesmiem zabudnúť povedať, že s týmito mydlami sa mi pracuje skvelé, sú skvelé do ruky a ich vôňa je len, že wau. Tiež čo sa mi na nich páči je to, že pleť nedráždia a môžete si ich zakúpiť v drogériách ako sú dm drogéria a teta drogéria



Čistiace pleťové mydlá

Tieto majú farbu fialovú (bielu) a ružovú. Fialové (biele) mydielko obsahuje olej z jadrových hrozienok čo spôsobuje to, že pleť jemné čistí a po použití je krásne hebká a svieža. Pleť Vám uteší, takže žiadne začervenanie či podráždenie. Určené na citlivú pleť, ale ja ho používam na mastnú, keďže moja pleť je mastná. 
Ružové mydielko obsahuje extrakty z ruží čo spôsobuje, že vaša pleť je rozžiarená a rozjasnená. Po tomto mydle mám asi najviac hebkú pleť a neviem prečo, ale toto mydielko mi najviac penilo. 

Tak ako pri peelingovych pleťových mydlách tak aj pri týchto spomeniem vôňu, ktorá je tiež krásna a zaujala ma hneď ako som ich chytila do rúk. Taktiež aj s týmito mydielkami sa mi pracuje dobré a teší ma, že Nivea prišla s takýmto nápadom, pretože tieto mydielka sú v malých rozmeroch, takže si ich môžete všade zbaliť. A taktiež aj tieto dve mydla si môžete zakúpiť v dm drogérii a Teta drogéria.


Mydla som používala večer, raz alebo dvakrát do týždňa, okrem čierneho peelingoveho mydla, ktorý som používala každý druhý deň pri sprchovaní na chrbát.  



Ktoré čistiace pleťové mydlo Vás najviac zaujalo? 





You Might Also Like

1 komentárov

  1. Akurát som sa na ne v drogerke pozerala, ale trochu sa toho bojím. Ako píšeš, jw mi jasné, že to nemá nič spoločné s normálynm mydlom, ale asi radšej zostanem pri čistiacej pene:D

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram