Štýlové oblečenie k vode či do prírody

8:49

 Už som sa veľa krát stretla s tým, že väčšina ľudí nevie čo si majú vziať na seba ak idu niekde k vode alebo do prírody. Po pravde aj ja patrím do tejto skupiny ľudí, pretože veď každý chce vyzerať štýlovo aj pri vode či v prírode a pritom sa v tom oblečení cítiť príjemne. Tento problém som riešila dlhu dobu až do tohto času, pretože vďaka značke Astratex sa môj problém vyriešil a môžem k nej chodiť štýlovo a ešte sa aj v tom oblečení cítiť pohodlne. " Čo viac si priať? ".

Samozrejme k týmto outfitom, ktoré Vám dnes ukážem by ste určite vedeli skombinovať niečo navrch (nejakú mikinu či vestičku), ktorú tiež nájdete na ich stránke a ktorá verím, že je minimálne z takého príjemného materiálu ako sú ich legíny či trička. Taktiež na ich stránke nájdete spodnú bielizeň, nočnú bielizeň a doplnky. Ale späť k článku. Oblečenie, ktoré som vzala k vode určite ešte vezmem do mesta, alebo do fitness centra, pretože som toho názoru, že cítiť sa prijemne je potrebne vždy a keď si obľúbim nejaké oblečenie, tak nemám problém si ho obliecť všade. 

S oblečením od Astratexu som vytvorila 3 outfity, v ktorých som išla k vode a do prírody ako som už spomínala vyššie. Kúsky, ktoré nájdete na ich stránke sú: športové legíny Seamless Hi, športová podprsenka Lifestyle, športové tričko Active a športová podprsenka FILA. Všetky tieto kúsku sú z veľmi príjemného materiálu a pohodlné.

V spomínaných športových legínach Vám krásne vynikne postava, sú s vysokým pásom a k tomu sú aj elastické. Sú trošku z hrubšieho materiálu, ale zas veľmi pohodlne a ľahké. Najviac sa mi na nich páči to, že sa v nich krásne ukáže postava a keďže sú s vysokým pásom, tak Vám pás trošku stiahnu.  Nájdete ich aj v inej farbe a môžete si k ním zakúpiť/skombinovať aj športovú podprsenku. Ja osobne som si k týmto legínam skombinovala svetloružovú športovú podprsenku, ktorá je tiež elastická a skvele sadne na postavu. Môžete ju vziať bez podprsenky, pretože obsahuje vypchávky, čo je podľa mňa úplne super. Taktiež si túto športovú podprsenku viem predstaviť s rifľami či k nejakým čiernym legínam. Myslím si, že táto športová podprsenka je neutrálna a skombinovateľná so všetkým. Tak ako športové legíny, tak aj táto športová podprsenka je trošku z hrubého materiálu, ale po pravde na tele to ani necítiť. 
Pri oboch týchto vecičkách sa mi páči to, že ani jeden z týchto produktov na tele neškriabe.



Športové tričko Active odporúčam kúpiť o číslo menšie ako nosíte, keďže je voľnejšieho a croptového štýlu, tak je príliš veľké, ale na postavu sadne perfektne. Môžete ho mať aj v iných farbách nie len v sivej farbe a da sa využiť/ skombinovať pri rôznych outfitoch ako napríklad k rifliam, k obyčajným čiernym legínam alebo aj športovým legínam ako som to skombinovala ja, a stále budete vyzerať štýlovo. Keďže je voľnejšie, tak sa veľmi príjemne nosí a ani neviete, že ho máte na sebe. 

Tiež sa tento kúsok dá vziať k vode, kde si ho len na seba prehodíte a môžete ísť. Nebude Vám ani horúco ani nebudete moc spotený, keďže ako som už spomínala vyššie je voľnejšieho štýlu, tak vďaka tomu, v prípade občasného zafúkania môžete pocítiť menšie ochladenie po celej hornej časti tela. 


A keďže som v poslednej dobe začala nosiť športové podprsenky, alebo podprsenky bez kostíc, tak tento kúsok je ako stvorený pre mňa. Okrem tej brutálnej červenej farbe, ktorá Vám zvýrazni postavu, je aj veľmi pohodlná, samozrejme elastická, ako aj športové legíny a podprsenka a taktiež využiteľná k rôznemu oblečeniu či na rôzne udalosti. 

Využiteľná k oblečeniu ako: k rifliam, k rôznym legínam, k športovým legínam alebo aj ku kraťasom. 
Využiteľná k udalostiam ako: do fitness centra, k vode, na beh, do prírody či na bežné nosenie. 
Ja som ju vzala k rifliam a do prírody, keďže je už vonku krásne počasie a v prírode všelijaký hmyz, tak kvôli tomu som zvolila na spodnú časť tela rifle, a aby mi v tom počasí nebolo veľmi horúco, tak kvôli tomu som na vrchnú časť tela zvolila túto športovú podprsenku
Ak ešte niekto nosí pod športovú podprsenku klasickú podprsenku s kosticami, tak pri tejto by to tiež nemal byť problém, pretože sa vie krásne prispôsobiť telu. 


Ak by Vás zaujímala iná ponuka na športové legíny či športovú podprsenku, tak odkaz na ponuku športovych legín nájdete na Športové leginy a ponuku na športové podprsenky nájdete na Športové podprsenky. Nájdete tam rôzne iné a krásne oblečenie, takže verím, že každý si vyberie to svoje (veď je tam toho dosť nie?). 








You Might Also Like

1 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram